  • 11. Data: 2023-02-13 14:17:46
    Temat: Re: emeryturka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Feb 2023 09:24:05 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Potrzebują jeszcze imigrantów do podcierania niemieckich dup.

    Ale to kosztuje. Potrzebują tez robotnikow do przemyslu ... i do
    zbierania szparagów.

    > Czarny imigrant lepszy od białego, bo ciapaty będzie imigrantem w trzech następnych
    pokoleniach (dlatego też lepiej jeśli mają swoje
    > getta/wylęgarnie, a nie rozłażą się po mieście/kraju)

    getta wcale nie sa takie dobre, bo potem policja do nich nie moze
    wejsc.

    > , a Polaka to od Niemca za 25 lat nie rozpoznasz i jeszcze przez pomyłkę dasz
    > mu dobrą posadę.

    Po nazwisku :-)

    Ale ale ... popatrz na piłkarską reprezentacje Francji ... moze nie ma
    sie co bac imigrantow na dobrych posadach ...

    > -----

    J.

  • 12. Data: 2023-02-13 15:11:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Akurat w tamtym kraju bycie piłkarzem to obciach.
    W sam raz dla czarnych.
    A czarnych ministrów ilu mają?

    -----

  • 13. Data: 2023-02-13 15:54:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Feb 2023 15:11:34 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Akurat w tamtym kraju bycie piłkarzem to obciach.

    No nie wiem ... jak mistrzostwo zdobywają, to chyba nie :-)

    > W sam raz dla czarnych.
    > A czarnych ministrów ilu mają?

    Teraz jednego.
    Ale patrz na USA - kiedys Murzyn byl nie do pomyslenia ...

  • 14. Data: 2023-02-14 09:12:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To był taki test, "jeśli społeczeństwo zaakceptuje murzyna, to zaakceptuje i żyda",
    czekaj na rozwój wypadków ;-).
    Obawiam się jedynie, że z delegowanym na stanowisko murzynkiem to Ukraina byłaby w
    czarnej dupie, a my z łbem w kiblu.
    Putin okazuje się miał kiepski timing, chociaż ja (jak i on ;)) więcej spodziewałbym
    się po Trampku niż po Bidenie.
    A tu taka siurpryza, wilk w lisiej skórze.
    Choć już jako VP nie dawał się zjeść i miał konkretne poglądy, tylko z naszej
    europejskiej perspektywy mało zauważone to było.
    Ave Biden :-)).

    -----