  • 1. Data: 2023-01-18 23:01:19
    Temat: Afera
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    https://www.onet.pl/informacje/onetlublin/afera-z-ud
    zialem-brata-komendanta-policji-sad-aresztowal-pozos
    talych-podejrzanych/2v4nwkr,79cfc278

    --
    animka

  • 2. Data: 2023-01-19 09:09:55
    Temat: Re: Afera
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-01-18 o 23:01, Animka pisze:
    > https://www.onet.pl/informacje/onetlublin/afera-z-ud
    zialem-brata-komendanta-policji-sad-aresztowal-pozos
    talych-podejrzanych/2v4nwkr,79cfc278

    A łe? Jak afera, to myślałem, że to coś o hiszpańskich nurkach a tu
    takie odgrzewane kotlety.

  • 3. Data: 2023-01-19 12:28:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 19 Jan 2023 09:09:55 +0100, cef napisał(a):

    > Jak afera, to myślałem, że to coś o hiszpańskich nurkach a tu
    > takie odgrzewane kotlety.

    Ale nowa informacja jest: koledzy od karuzeli w końcu dostali tymczasowy
    areszt, a Łukasz Sz. nie, bo ma chorą onkologicznie "osobę najbliższą".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/