  • 1. Data: 2003-08-24 07:48:12
    Temat: egzekwowanie odszkodowania i własnego sprzętu
    Od: "nonnocere" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich...

    Może ktoś był w podobnej sytuacji lub wie jak powinniśmy się zachować...
    Ponad miesiąc temu zalała nas sąsiadka, która jest ubezpieczona z PZU. W
    związku z tym podała nas by wypłacili nam odszkodowanie. W wyniku zalania
    siadł komputer. PZU oddało komputer do związaniego z nimi warsztatu. Tam
    uznali, że przyczyną awarii komputera było zalanie. Powiedzieli, że wypłacą
    nam 650zł i oddadzą komputer na złom. Że tam wszystko do wymiany. A my chcemy
    ten sprzęt z powrotem, bo wiemy, że nie wszystkie części są uszkodzone. Przed
    oddaniem komputera zgraliśmy sobie dane na wszelki wypadek i wiemy, że dysk
    twardy jest ok. Podobnie jak parę innych rzeczy. Na pewno siadł zasilacz,
    płyta główna no i z dużym prawdopodobieństwem procesor. Siostra tam była i
    wybłagała, że oddali kartę sieciową i stację dysków (oczywiście też są ok).
    Mają oni prawo nam inkasować ten sprzęt? Jak dla mnie jest to zwyczajna
    kradzież i oszustwo, jeśli niektóre cześci są ok, a chcieli je zarekwirować.
    Czy te części, które są uszkodzone mamy prawo odzyskać? Jak się zachować w
    tej sytuacji?

    Pozdrawiam i dzięki za ewentualne sugestie, Madzia

  • 2. Data: 2003-08-25 06:35:49
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czy te części, które są uszkodzone mamy prawo odzyskać? Jak się zachować w
    > tej sytuacji?

    W tej sytuacji naprawiacie sprzet i z faktura idziecie po odszkodowanie
    do PZU.

  • 3. Data: 2003-08-25 11:57:08
    Od: "nonnocere" <m...@N...gazeta.pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> napisał(a):

    > W tej sytuacji naprawiacie sprzet i z faktura idziecie po odszkodowanie
    > do PZU.

    W tym problem, że nam sprzęt nie chcą oddać, mówią, że będą go złomować, bo
    cały jest na złom, a my wiemy, że to kłamstwo, bo niektóre części są ok. Nie
    chcą nam go oddać, a ja nie wiem czy mają do tego prawo.
    Do tego warsztatu PZU oddało komputer, bo chcieli swojego rzeczoznawcę.

    Pozdrawiam...