  • 1. Data: 2003-03-23 11:20:16
    Temat: dłużnik wystawiona faktura
    Od: "remaj" <r...@l...pl>

    Witam !
    Mam taki problemik: sprzedałem towary na sume 6500 zł i wystawiłem fakture
    vat na klienta z terminem płatnosci 30 dni.Mija juz 6 m-cy i nic,klient nie
    odbiera moich wezwan o zapłate.Co mam dalej robic tym bardziej że jest on z
    innego miasta 300km.Czy jest szansa na załatwienie tego bez biegania po
    sądach?

    Pozdrowienia JR

  • 2. Data: 2003-03-23 13:44:04
    Temat: Re: dłużnik wystawiona faktura
    Od: ".::robo::." <r...@p...com>

> [...]
    > odbiera moich wezwan o zapłate.Co mam dalej robic tym bardziej że jest on
    > innego miasta 300km.Czy jest szansa na załatwienie tego bez biegania po

    Sprzedaj dług.... lub wyślij kogoś, niech go odwiedzi :)

  • 3. Data: 2003-03-23 16:04:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A masz pokwitowanie odbioru towaru / usługi? Jeśli tak, to masz sporą szansę
    na nakaz zapłaty. Ale to jednak sąd.
    Nie wiem, dlaczego chcesz zmuszać tego gościa do przyjmowania wezwań do
    zapłaty. Po co Ci to? A jak przyjmie i nie zapłaci, to będziesz
    usatysfakcjonowany?