  • 1. Data: 2005-03-23 11:02:23
    Temat: darowizna ziemi bez podatku
    Od: "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl>

    Pytałem na podatkach, ale kazali mi przyjśc tutaj:

    Wydawało mi się, że jeśli jestem rolnikiem i moi rodzice darują mi ziemię na
    uzupełnienie tego gospodarstwa, to nie musze od tego płacić podatku od
    darowizny. Ostatnio panienka w skarbówce powiedziała mi, że jest to możliwe
    tylko wtedy, gdy darowywany kawałek ma więcej niż 1ha. Czyli, gdyby rodzice
    dali mi 2 ha, to nie płacę podatku a jak dadzą mi 0.5ha to już musze
    zapłacić. Czy to prawda, a jesli nie to gdzie szukać dokładnego opisu
    problemu?

    Marek