  • 1. Data: 2005-03-19 20:43:47
    Temat: darowizna
    Od: "radcel" <r...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy kupując las w miejscowości, w której nie mieszkam i nie posiadam
    gospodarstwa rolnego muszę zawrzeć z kupującym dwie umowy?Pierwszą
    wstępną ;następnie oferta kupna trafia do Agencji Restrukturyzacji i jeśli ona
    nie skorzysta z prawa pierwokupu mogę zawrzeć drugą umowę wiążącą dla mnie.
    Czy tak wygląda teraz procedura w takim przypadku jeśli tak to czy nie
    korzystniej byłoby dla mnie zawrzeć umowę darowizny z tą osobą. Jeśli tak to
    czy muszę zapłacić podatek od darowizny.

  • 2. Data: 2005-03-20 22:10:31
    Temat: Re: darowizna
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > korzystniej byłoby dla mnie zawrzeć umowę darowizny z tą osobą. Jeśli tak to
    > czy muszę zapłacić podatek od darowizny.

    czy ktokolwiek mi pomoże?