  • 11. Data: 2006-12-21 16:34:48
    Temat: Re: czy można sie tak dobrze zabezpieczyc przed kontrola BSA?
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    Sprawa dosc zawiła. Firma, w ktorej pracowalam wykorzystywala kiedys
    pirackie oprogramowanie. Jestem o tym przekonana!

    Tak z ciekawosci zapytam - Ty o tym poinformowalas BSA czy jakos inaczej to
    wyszlo?
    pozdrawiam
    michal

  • 12. Data: 2006-12-22 08:15:45
    Od: d...@w...pl

    Nie. Do BSA dzwonili inni pracownicy z tym ze anonimowo. Ja zeznalam
    tylko na policji jak było.

  • 13. Data: 2006-12-22 08:16:24
    Od: d...@w...pl

    Nie. Do BSA dzwonili inni pracownicy z tym ze anonimowo. Ja zeznalam
    tylko na policji jak było za czasów mojej pracy w firmie. Dodatkowo
    potwierdzil moje zeznania inny pracownik.

  • 14. Data: 2006-12-27 22:27:25
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    Dziwny ten wątek, ale ważny. Wciąż nie wiem najwazniejszego
    - czy mozna kogoś skazać za to, że KIEDYŚ miał pirackie programy,
    muzykę i filmy (załóżmy, że da się udowodnić), jeśli obecnie ma wszystko
    w 100% zalegalizowane, a to czego nie zalegalizował, to po prostu wyksował?

    latet

  • 15. Data: 2006-12-28 10:54:49
    Od: "Piotr" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    latet <s...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    > w 100% zalegalizowane, a to czego nie zalegalizował, to po prostu wyksował?

    Jak porządek z programami na komputerach zrobił mu fachowiec to szansa na
    znalezienie dowodów jest znikoma. Jeśli chodzi o muzykę czy filmy to jeśli
    ściągał/udostępniał je przez net ślady mogą zostać u ISP lub osób trzecich.
    Ale tu również nie ma zbyt dużego prawdopodobieństwa że logi były robione i
    się zachowały (chyba że na delikwenta ktoś specjalnie polował).

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2006-12-28 18:16:07
    Od: "latet" <s...@x...pl>

> [...]
    > Ale tu również nie ma zbyt dużego prawdopodobieństwa że logi były robione
    > się zachowały (chyba że na delikwenta ktoś specjalnie polował).

    Ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie.

    latet