  • 1. Data: 2003-04-14 09:53:41
    Temat: co musi zalatwic pracujacy student?
    Od: <t...@o...pl>

    mam pytanie co jeszcze sie zalatwia po podjeciu pracy :)

    jestem studentem 2 roku studiow dziennych, bylem na urlopie a teraz
    teoretycznie powtarzam semestr. (nie pojawiam sie w zasadzie na uczelni
    chodzi tylko o wku)

    zalatwilem nip, mam podpisana umowe o prace na czas okreslony (do 30.6.2003)

    co jeszce musze zalatwic?
    np. zeby wybrac fundusz emerytalny czy cos...
    trzeba gdzies rejestrowac fakt podjecia pracy?

    pomozcie bo z tego tematu kompletnie nic nie wiem

    probowalem cos wygooglac ale tylko jakies serwisy typu 1praca wyszly...

  • 2. Data: 2003-04-14 11:00:47
    Temat: Re: co musi zalatwic pracujacy student?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    <t...@o...pl> wrote in message news:b7e0j5$mhj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    30.6.2003)

    > co jeszce musze zalatwic?
    > np. zeby wybrac fundusz emerytalny czy cos...

    Zdaje sie, ze masz 7 dni na wybranie funduszu, potem ci wylosują. Tyle
    teoria w praktyce jak z tm losowaniem to nie wiem.
    Zapytaj w zus, albo wybierz fundusz i dorwij jakiegoś agenta. tez powinni
    wiedziec.

    > trzeba gdzies rejestrowac fakt podjecia pracy?
    nie

    wlasciwie to to by bylo na tyle.