  • 1. Data: 2002-01-06 19:15:51
    Temat: co można urzędowi?
    Od: "technov" <t...@k...net.pl>

    czy ktoś wie czy mogę zażądac żeby urząd się wytłumaczył dlaczego bierze
    takie złodziejskie pieniądze za przerejestrowanie samochodu?
    ciekawe co tam tyle kosztuje?
    o warunkach w jakich to się odbywa nie wspomnę.
    /chodzi o trójmiasto/

  • 2. Data: 2002-01-07 12:27:34
    Temat: Re: co można urzędowi?
    Od: Piotr Szkudlarek <s...@w...com.pl>

    Jasne, ze tak: art. 61 Konstytucji.

  • 3. Data: 2002-01-07 19:34:04
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "technov" <t...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takie złodziejskie pieniądze za przerejestrowanie samochodu?
    > ciekawe co tam tyle kosztuje?
    > o warunkach w jakich to się odbywa nie wspomnę.

    Podadzą ci odpowiednie przepisy ustawy o opłacie skarbowej która ich wiąże.Sami mam
    nadzieje nie wymyślają wysokości opłat:)