  • 11. Data: 2005-01-25 06:32:19
    Temat: Re: co grozi za ....
    Od: "Agrest" <p...@W...gazeta.pl>

    Hm... Tez mialem taka sytuacje poprzedniego lata. Z qmplami uznlismy ze jest
    cieplo. Co bedziemy pic w domu. Lepiej na lawce pod blokiem. Ciemno. Nawet
    wczesniej jeden z nas zazartowal ze za takie cos mozna 100zl mandatu
    dostac...
    No i nic.. pijemy... naraz zza krzaka wylania sie Straznik Texasu z
    Policmajstrem....
    Nic.. spisuja.. my skrucha... No i naraz zaczal sie hardcore. Gosciu wali
    formulke... taka i taka ustawa... ble ble ble.... PANOWIE... po 100zl
    mandatu.
    Normalnie jak siedzialem spokojnie.. bo jestem spokojny... zaczalem sie
    irytowac... Ten buc wyrabia statystyki... a ja mam 100zl placic...
    Naraz kumpel mowi... "tak panowie.. jak spokojnie ktos siedzi .. nie wadzi...
    dzieci nie widza to wy nas udupiacie... a jak zglaszamy ze cpuny sie
    napieprzaja.... to wogole nikt nie reaguje... a nami sobie statystyki
    podnosicie... itd... " ale spokojnie to mowil.... Gosciu zaczal cos pieprzyc
    trzy po trzy ze on na polecenie dyspozytora jezdzi itd... a qmpel do niego "
    Tak.. najlepiej to na dyspozytora zwalic... " ... Zawirowalo.... poswirowali
    ze sprawdzaja rutynowo. Z dyzurnym posciemnial cos... i kazali nam sie zmyc,
    pouczyli i puscili...
    MORAL: naprawde mendy moga byc uciazliwe... co innego jakbym burde robil.. to
    fakt.. mogliby sie przyczepic.. A czlek se siedzi spokojnie.. nie wadzi...
    a te mendy sie przyczepia...
    Moral taki drugi jest ze jakbym byl nie ogolony... i mial noz.. to gnoj jeden
    z drugim obszedlby lukiem... i uciekal nawet... Prawda jest taka...
    Ale swoja norme musi w statystykach wyrobic...

  • 12. Data: 2005-01-25 10:22:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Było nie pić. Podkabluj tego co ci piwo sprzedał to pewnie ci dadzą
    spokój.

    albo utrzyj nosa sasiadce ktora zadzwonila po policje.

    P.

  • 13. Data: 2005-01-25 16:36:58
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

    > Mialem to samo, ze 3 lata temu (mialem 16 lat, a moze to bylo jak mialem
    > 17? mniejsza o to, bylem niepelnoletni)

    byles niepelnoloetni czy nieletni? :>

  • 14. Data: 2005-01-25 18:46:32
    Od: "kalif" <...@...k.pl>

    > byles niepelnoloetni czy nieletni? :>

    chesz byc smieszny ?

  • 15. Data: 2005-01-25 18:53:21
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    kalif napisał(a):
    > tak tak mam skonczone 17 lat

    no to jakaś grzywna będzie...

    KG

  • 16. Data: 2005-01-25 18:53:31
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    kalif napisał(a):
    > chesz byc smieszny ?

    dlaczego śmieszny?
    te pojęcia oznaczają co innego

    KG

  • 17. Data: 2005-01-25 19:02:46
    Od: "kalif" <...@...k.pl>

    w takim razie jesli w polsce nieletni to czlowiek do 17stki to
    niepelnoletni... jak juz pisalem 17 lat z kilkoma tygodniami

  • 18. Data: 2005-01-25 19:04:32
    Od: "kalif" <...@...k.pl>

    nie no lol ide spac /albo juz spie/ odpowadam na posty nie do siebie do
    jutra ;D

  • 19. Data: 2005-01-25 19:54:59
    Od: "Bogen" <b...@C...pl>

    Użytkownik "Agrest" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A czlek se siedzi spokojnie.. nie wadzi...
    > a te mendy sie przyczepia...

    Gdybys uwaznie sluchal co do Ciebie mowil policjant to bys wiedzial ze Twoje
    zachowanie w przypadku spozycia alkoholu nie ma znaczenia.
    Ale coz jak zwykle niewiniatko wyszlo na browarka...

    bogen

  • 20. Data: 2005-01-25 20:26:08
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

> [...]
    > zachowanie w przypadku spozycia alkoholu nie ma znaczenia.
    > Ale coz jak zwykle niewiniatko wyszlo na browarka...

    no tak wiadomo
    ale nad faktem skutecznosci (a w sumie braku) w spelnianiu celu zalozonego
    przy uchwalaniu tej ustawy
    a tym samym nad jej sensem moznaby tu sobie podyskutowac:)

    pzdr