  • 1. Data: 2003-08-13 12:11:01
    Temat: co formalnie dają podyplomowe (jeżeli dają)
    Od: "ag" <a...@a...waw.pl>

    Witam,
    Ukończyłam ostatnio podyplomowe w zakresie finansów, poukładałam sobie
    trochę dzięki temu wiedzę, wiele się wyjaśniło, uzyskałam dyplom - jednym
    słowem chwalę to sobie.
    Ale:
    Czy prawnie należy się jakiekolwiek podniesienie wynagrodzenia? Czy warto
    zgłaszać to pracodawcy (pracuję jako pracownik cywilny służb mundurowych)?
    Czy cokolwiek dzięki temu zyskam (i w oparciu o jakie przepisy)?
    --
    ag

  • 2. Data: 2003-08-14 18:57:18
    Temat: Re: co formalnie dają podyplomowe (jeżeli dają)
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ag" <a...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Czy cokolwiek dzięki temu zyskam (i w oparciu o jakie przepisy)?

    A skąd MY możemy to niby wiedzieć? Mam wrażenie, że ktoś, kto ukonczył
    studia podyplomowe powinien juz na tyle mieć w głowie poukładane, żeby o to
    się spytac swojego pracodawcę, a nie grupę dyskusyjną. Regulamin
    wynagradzania Twojego zakladu to nie jest chyba prawo powszechnie
    obowiązujące, prawda?

    Pozdrawiam i marsz do szefa z tym

    --
    Depi.