  • 1. Data: 2003-08-13 08:08:54
    Temat: wymiana okien - refundacja
    Od: "SM" <_...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich
    Czy mam szansę na jakąś refundację od spółdzielni (mieszkanie wlasnościowe,
    spółdzielnia Kolejarz) na wymianę wszystkich okien na PVC - te, które są -
    drewniane - są podłe i strasznie hula przez nie wiatr. Blok 4 lata.
    pozdr. Sebek

  • 2. Data: 2003-08-13 11:59:35
    Temat: Re: wymiana okien - refundacja
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SM" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spółdzielnia Kolejarz) na wymianę wszystkich okien na PVC - te, które są -
    > drewniane - są podłe i strasznie hula przez nie wiatr. Blok 4 lata.

    4 letni blok zapomnij.
    A tak najlepiej bedzie jak sie zapiszesz w kolejce do wymiany okien...
    Kto Ci tu odpowie? To jest sprawa bardzo indywidualna, tak samo jak
    procedury.

    Sasza