  • 1. Data: 2008-05-20 16:29:51
    Temat: chciałbym zwrócić vistę
    Od: "taipale" <e...@h...com>

    czy w polsce mozna zwrocic zakupiona z laptopem vistę ?
    nie chce visty - wole kupic xp - niestety do mojego modelu
    laptopa byla tylko vista ... bez systemu tez nie sprzedawali.
    http://www.idg.pl/news/152234.html

  • 2. Data: 2008-05-20 16:41:06
    Temat: Re: chciałbym zwrócić vistę
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    taipale napisał(a):

    > czy w polsce mozna zwrocic zakupiona z laptopem vistę ?
    > nie chce visty - wole kupic xp - niestety do mojego modelu
    > laptopa byla tylko vista ... bez systemu tez nie sprzedawali.
    > http://www.idg.pl/news/152234.html

    A co powiedzili sprzedawca i/lub producent laptopa?

    j.

  • 3. Data: 2008-05-20 17:54:34
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    taipale napisał(a):

    > czy w polsce mozna zwrocic zakupiona z laptopem vistę ?
    > nie chce visty - wole kupic xp - niestety do mojego modelu
    > laptopa byla tylko vista ... bez systemu tez nie sprzedawali.
    > http://www.idg.pl/news/152234.html

    Nie można. To komplet przygotowany przez producenta

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2008-05-20 18:16:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 20 maj 2008 18:29
    (autor taipale
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g0uu9t$mga$1@achot.icm.edu.pl>):

    > czy w polsce mozna zwrocic zakupiona z laptopem vistę ?
    > nie chce visty - wole kupic xp - niestety do mojego modelu

    A jaką Vistę masz? Bo sporo klaptopów ma Biznes, a tę można zastąpić XP w
    cenie paru złotych.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 5. Data: 2008-05-20 18:36:30
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    Tristan pisze:
    > A jaką Vistę masz? Bo sporo klaptopów ma Biznes, a tę można zastąpić XP w
    > cenie paru złotych.

    Downgrade jest wtedy za darmo.

  • 6. Data: 2008-05-20 18:41:28
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 20 maj 2008 20:36
    (autor qwerty
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g0v5ne$bpq$1@news.wp.pl>):

    > Downgrade jest wtedy za darmo.

    No, w cenie paru zł.

    Aha, zapomniałem dodać, że trzeba mieć znajomego z XP Professional, a o taki
    trudniej niż o HE.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 7. Data: 2008-05-20 19:05:49
    Od: "taipale" <e...@h...com>

    > Downgrade jest wtedy za darmo.

    niestety vista home premium

  • 8. Data: 2008-05-20 19:06:24
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    Tristan pisze:
    > No, w cenie paru zł.

    Gdzie to wyczytałeś? Na stronie M$ nic takiego nie znalazłem.

    > Aha, zapomniałem dodać, że trzeba mieć znajomego z XP Professional, a o taki
    > trudniej niż o HE.

    To zmień znajomych. ;) Z tych co mają legalne systemy z rodziny windows tylko 1
    osoba ma HE.

  • 9. Data: 2008-05-20 19:25:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 20 maj 2008 21:06
    (autor qwerty
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g0v7fg$ckm$1@news.wp.pl>):

    > Gdzie to wyczytałeś? Na stronie M$ nic takiego nie znalazłem.

    Wydedukowałem. Choćby na przegranie płytki od znajomego trzeba, na telefon
    do MSa w celu aktywacji, bo to się nie zaktywuje bez telefonu. Może źle
    napisałem ,,w cenie'', bo to sugeruje zapłatę komuś. Mogłem napisać ,,po
    kosztach paru zł''.

    > To zmień znajomych. ;) Z tych co mają legalne systemy z rodziny windows
    > tylko 1 osoba ma HE.

    A reszta ma profy? To dziwni ludzie, albo się w megabiznesie obracasz :D Bo
    ja kupuję HE nawet dla klientów, bo prof tyle, że domenie lata. A domenę to
    ja na oczy widziałem tylko w szkole, bo tam tak MS promuje.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 10. Data: 2008-05-20 19:37:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-20, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > A reszta ma profy? To dziwni ludzie, albo się w megabiznesie obracasz :D Bo
    > ja kupuję HE nawet dla klientów, bo prof tyle, że domenie lata. A domenę to
    > ja na oczy widziałem tylko w szkole, bo tam tak MS promuje.

    I ma lepsze zarządzanie uprawnieniami, c'nie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl