  • 1. Data: 2022-01-21 22:36:13
    Temat: brak orzeczenia w bazie SN
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    Nie wiem czemu, jakieś przeoczenie ?
    Znalazłem Wyrok SN
    https://sip.lex.pl/orzeczenia-i-pisma-urzedowe/orzec
    zenia-sadow/i-pk-170-14-instrumentalne-wykorzystanie
    -umowy-zlecenia-521900171

    i próbuję go znaleźć na
    http://www.sn.pl/orzecznictwo/SitePages/Baza_orzecze
    n.aspx

    Szukam wg różnych kryteriów, według sędziów, daty, sygnatury - razem,
    osobno, inne konfiguracje i nie ma.

  • 2. Data: 2022-01-22 00:23:37
    Temat: Re: brak orzeczenia w bazie SN
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-21, Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    n.aspx

    > Szukam wg różnych kryteriów, według sędziów, daty, sygnatury - razem,

    Coś jest faktycznie dziwnego, bo inne wyroki dają wielokrotne trafienia
    googlem (zawsze się znajdzie jakaś inna baza lub strona omawiająca), a
    ten wyłącznie pokazuje na lex.pl.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2022-01-22 08:45:48
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > Coś jest faktycznie dziwnego, bo inne wyroki dają wielokrotne trafienia
    > googlem (zawsze się znajdzie jakaś inna baza lub strona omawiająca), a

    Chyba nie pozostaje nic innego jak napisać o tym do SN.

  • 4. Data: 2022-01-22 11:39:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 22 stycznia 2022 o 08:45:55 UTC+1 Krzysztof kw1618 napisał(a):
    zenia-sadow/i-pk-170-14-instrumentalne-wykorzystanie
    -umowy-zlecenia-521900171

    > Chyba nie pozostaje nic innego jak napisać o tym do SN.

    Sądzisz, że nie czytują pl.soc.prawo ??!!111jeden?!

  • 5. Data: 2022-01-22 22:09:49
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

> [...]
    >
    > Coś jest faktycznie dziwnego, bo inne wyroki dają wielokrotne trafienia
    > googlem (zawsze się znajdzie jakaś inna baza lub strona omawiająca), a

    Może wyrok fałszywy ?

  • 6. Data: 2022-01-25 16:42:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Jan 2022 22:36:13 +0100, Krzysztof kw1618 wrote:
> [...]
    n.aspx

    > Szukam wg różnych kryteriów, według sędziów, daty, sygnatury - razem,

    Dziury w bazie, czy sie sygnatury nakladaja?

    Bo jest II PK 170/14, ale to inna sprawa.

    J.

  • 7. Data: 2022-01-25 21:40:34
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.01.25 o 16:42, J.F pisze:
    zenia-sadow/i-pk-170-14-instrumentalne-wykorzystanie
    -umowy-zlecenia-521900171

    n.aspx

    > Dziury w bazie, czy sie sygnatury nakladaja?
    >
    > Bo jest II PK 170/14, ale to inna sprawa.

    Dobre pytanie, jak wolałbym orzeczenia SN znajdowac na stronach SN, a
    nie wydawnictw.

  • 8. Data: 2022-02-14 17:04:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2022 21:40:34 +0100, Krzysztof kw1618 wrote:
    zenia-sadow/i-pk-170-14-instrumentalne-wykorzystanie
    -umowy-zlecenia-521900171

    > Dobre pytanie, jak wolałbym orzeczenia SN znajdowac na stronach SN, a
    > nie wydawnictw.

    Ja tez, a najbardziej to bym wolal prawo, ktore nie wymaga
    interpretacji przez SN :-)

    Tym niemniej ... takie orzeczenie chyba bylo, bo sam SN sie nie nie
    powoluje
    http://www.sn.pl/sites/orzecznictwo/Orzeczenia3/I%20
    PK%2038-17-1.pdf

    i to chyba nawet z Lexa