  • 1. Data: 2022-01-17 18:37:31
    Temat: Jak Senacka Komisja Śledcza/"Śledcza" ma prawo ukarać za nie stawienie się?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://natemat.pl/392693,senat-prof-jerzy-kosinski-
    odmowil-udzialu-w-komisji-ds-pegasusa

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-01-17 18:42:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-17-stycznia-2022 o 18:37, A. Filip pisze:
    > https://natemat.pl/392693,senat-prof-jerzy-kosinski-
    odmowil-udzialu-w-komisji-ds-pegasusa

    Nie ma prawa.

    Ale ciekawsze jest pytanie czy skoro ładni panowie z citizen
    potwierdzili że dobry prawnik obali w sądzie dowód z danych ze smarfona
    gdyż można te dane np. Pegasusem PODMIENIĆ...

    To czy ich wypociny WRÓĆ badania można uznać za dowód w sprawie sądowej
    czy prawdziwej sejmowej komisji śledczej?

  • 3. Data: 2022-01-17 19:48:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.01.2022 o 18:37, A. Filip pisze:
    > https://natemat.pl/392693,senat-prof-jerzy-kosinski-
    odmowil-udzialu-w-komisji-ds-pegasusa

    Nie chcę żadnej zadymy, ale mógłbyś napisać, o co chodzi? Widzę, że
    pytanie umieściłeś w temacie i nie chodzi mi o to, ze powinno być w
    treści, tylko o to, że nie wiem jakiej odpowiedzi oczekujesz na pytanie
    "Jak Senacka Komisja Śledcza/"Śledcza" ma prawo ukarać za nie stawienie
    się?". No bo na tak postawione pytanie, to można odpowiedzieć"
    przykładnie, symbolicznie, itp. Mógłbyś jakoś sprecyzować, o co chodzi?

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2022-01-17 21:06:06
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
> [...]
    > stawienie się?". No bo na tak postawione pytanie, to można
    > odpowiedzieć" przykładnie, symbolicznie, itp. Mógłbyś jakoś

    To jest pytanie o przełożenia kwestii politycznej na *istniejące*
    regulacje prawne.

    Jest komisja Senatu opozycji która nazywa się komisją śledzą.
    Co ta komisja może zrobić *zgodnie z istniejącym prawem* jak
    świadek/ekspert nie zechce się przed nią stawić?
    [ Jaka jest najbardziej dotkliwa możliwa sankcja? ]
    Bo to że może drzeć mordę (skarżyć się po mediach) może nawet
    przekonująco to polityka a nie prawo.

    IMHO zanim PiS-Sejm uchwali *nowe* "prawne baty" Senatowi opozycji to
    świnie będą latać w zamarzniętym piekle.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2022-01-17 21:29:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2022 19:48:45 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Mógłbyś jakoś sprecyzować, o co chodzi?

    Prawdopodobnie on sam niezbyt wie o co mu chodzi :) Ja najczęściej
    odczytuję jego motywację tak: Patrzcie wszyscy jakimi głupcami jesteście
    w przeciwieństwie do mnie, posiadacza przenikliwego umysłu natychmiast
    wykrywającego każdy szwindel.
    :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2022-01-17 21:47:42
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > To czy ich wypociny WRÓĆ badania można uznać za dowód w sprawie sądowej
    > czy prawdziwej sejmowej komisji śledczej?

    Tak samo jak można podmienić cokolwiek cyfrowego.
    Jeszcze sąd musi uwierzyć, że te dane ktoś sobie podmienił.

  • 7. Data: 2022-01-17 21:48:54
    Od: n...@o...pl

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > odczytuję jego motywację tak: Patrzcie wszyscy jakimi głupcami jesteście
    > w przeciwieństwie do mnie, posiadacza przenikliwego umysłu natychmiast

    On chodzi w kółko i zadaje pytania. Trzeba docenić, że w końcu chce się podstaw
    nauczyć :)

  • 8. Data: 2022-01-18 11:17:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 17 Jan 2022 21:29:23 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Prawdopodobnie on sam niezbyt wie o co mu chodzi

    To się chyba nazywa 'strumień świadomości'. Możliwe, że mamy na grupie
    nowego Joyce'a, a dowiemy się o tym i docenimy jego talent, kiedy już
    umrze. Tak czasem bywa z geniuszami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2022-01-18 13:07:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2022 11:17:41 +0100, Olin napisał(a):

    > docenimy jego talent, kiedy już
    > umrze.

    Oby raz dwa :) Może św. Cowid dopomoże :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2022-01-18 13:14:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 18 Jan 2022 13:07:03 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Oby raz dwa :) Może św. Cowid dopomoże :)

    W dawnych czasach królowie utrzymywali na dworach trefnisiów, co było
    kosztowne. My mamy rozrywkę całkowicie za darmo, więc ja bym tak bardzo nie
    trzymał kciuków.