  • 211. Data: 2022-01-12 15:33:02
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.01.2022 o 14:12, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz ... normalne wirusy sie jakos dzielą i replikuja DNA,
    > czy nowe DNA jest produkowane w komorkach na podstawie RNA,
    > wiec i mRNA moze wytworzyc DNA ?

    Sam sobie odpowiedz, w jaki sposób przeciętny człowiek, któremu nawet
    nie chce się znaleźć podstawowych informacji będących w zasięgu 3 sekund
    szukania, jest w stanie samodzielnie oszacować (tak to ujął?), czy się
    zaszczepić, czy się nie zaszczepić?
    Co oczywiście nie przeszkadza mu w dyskutowaniu na temat szczepionek,
    albo twierdzić, że na bank szczepionki nie działają, są szkodliwe, a po
    50 latach wystąpią niepożądane skutki uboczne, a ludziom na plecach
    zacznie wyrastać futro z norek.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirusy#Etapy_cyklu_rep
    likacyjnego_wirus%C3%B3w
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Szczepionka_RNA

    A przy okazji... wirusy które nie mają DNA, to są jakieś nienormalne
    wirusy, czy o co ci chodzi?
    Ssaki bez ogonów są normalne, czy tylko te z ogonami?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 212. Data: 2022-01-12 16:12:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    grozi-katastrofa-epidemiologiczna-ekspert-jesli-nic.
    html

    > ostatnio ponad 50% nowych zachorowań/zakażeń to osoby w pełni
    > zaszczepione...

    Tu masz wyjaśniony ten fenomen:
    https://portal.abczdrowie.pl/wsrod-zmarlych-na-covid
    -19-az-30-proc-to-osoby-zaszczepione-dr-rzymski-wyja
    snia-skad-to-krazace-w-internecie-klamstwo

    https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/30-procent-zg
    onow-to-zaszczepieni-na-czym-polega-tu-manipulacja-d
    anymi,1083957.html

    Może przy okazji komuś się rozjaśni, za co są blokowane konta konfederastów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 213. Data: 2022-01-12 16:29:17
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 12.01.2022 o 16:12, Kviat pisze:

> [...]
    >

    > https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/30-procent-zg
    onow-to-zaszczepieni-na-czym-polega-tu-manipulacja-d

    fenomen... tia, jakie jeszcze fikołki? Szczególnie, że nawet dane się
    nie zgadzają, ale co tam, ważne by popierniczyć. Pomijam już fakt, ze
    osoby z dodatnim wynikiem badania na C19 są niedoszacowane w grupie
    zaszczepionej, bo są rzadziej testowani...
    ale kłam dalej
    --
    http://zrzeda.pl

  • 214. Data: 2022-01-12 19:26:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.01.2022 o 10:15, Kviat pisze:

    > Kto jak kto, ale medycy powinni wiedzieć, że szczepionka nie chroni
    > zarażeniem.

    Bo przed zarażeniem nie chroni, przed zakażeniam:

    https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/vaccines/e
    ffectiveness/why-measure-effectiveness/breakthrough-
    cases.html

    "COVID-19 vaccines are effective at preventing _infection_, serious
    illness, and death"

    > Nie istnieją takie szczepionki.
    > I nigdy nie istniały.

    Dziwne.

    https://www.cdc.gov/flu/vaccines-work/effectivenessq
    a.htm

    How does CDC monitor vaccine effectiveness?

    CDC has been working with researchers at universities and hospitals
    since the 2003-2004 flu season to estimate how well flu vaccine works
    through observational studies using laboratory-confirmed flu as the
    outcome. These studies currently use a very accurate and sensitive
    laboratory test known as real-time RT-PCR (reverse transcription
    polymerase chain reaction) to confirm medically attended flu virus
    _infections_ as a specific outcome.

    Jeszcze na wypadek jakby była wątpliwość co do tłumaczenia to mamy po
    polsku:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Zaka%C5%BCenie

    Zakażenie, _infekcja_ (z łac. _infectio_) - wtargnięcie do organizmu
    drobnoustrojów chorobotwórczych i ich _następujące_namnażanie_się_[1].

    > Przed zarażeniem chroni kombinezon. Jeśli jest szczelny.

    Znów mieszasz zarażenie i zakażenie.

    > Szczepionka powoduje wytworzenie (nauczenie organizmu) mechanizmów

    > Jeżeli w małym pomieszczeniu zamkniesz kilka osób i jeden zarażony na
    > wszystkich nakicha, to nie ma znaczenia ilu z nich jest zaszczepionych,
    > a ilu nie jest. Może być 99,9% zaszczepionych - a zarazi się 100%.

    Generalnie masz rację, z tym że ten pierwszy musi być raczej zakażony a
    nie zarażony.

    https://portal.abczdrowie.pl/koronawirus-czym-rozni-
    sie-zarazenie-od-zakazenia

    Zarażenie - przeniesienie wirusa (przed tym szczepionki nie chronią),
    Zakażenie - namnażanie się wirusa w wyniku zakażenia (i przed tym
    szczepionki generalnie z różną skutecznością chronią)

    > Szczepionka NIE CHRONI PRZED ZARAŻENIEM.

    Natomiast przed zakażeniem chroni a przynajmniej z jakąś tam
    skutecznością powinna. Co więcej właśnie ta skuteczność jest badana w
    czasie badań klinicznych.

    Generalnie jak chcesz z kogoś drzeć łacha, że szur i z nauką na bakier
    to wypada najpierw przeczytać, bo wyśmiewanie szurów że szczepionki
    nigdy nie chroniły przed zakażeniem to jest już gwóźdź do trumny w
    której spoczywa aktualnie wiarygodność hurraoptymistów od szczepionek.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 215. Data: 2022-01-12 19:44:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    -19-az-30-proc-to-osoby-zaszczepione-dr-rzymski-wyja
    snia-skad-to-krazace-w-internecie-klamstwo

    Ale gdzie tu fenomen? W paragrafie 1 nie ma niczego kontrowersyjnego,
    paragraf 2 jest czystą manupulacją. Paragraf 3 jest już częściowo
    nieaktualny.

    > https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/30-procent-zg
    onow-to-zaszczepieni-na-czym-polega-tu-manipulacja-d
    anymi,1083957.html

    Jak doszedłem do tej samej manipulacji (liczenie zgonów od początku
    szczepień) to sorry ale dalej nie czytam.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 216. Data: 2022-01-12 20:24:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.01.2022 o 19:26, Shrek pisze:

> [...]
    > nigdy nie chroniły przed zakażeniem to jest już gwóźdź do trumny w
    > której spoczywa aktualnie wiarygodność hurraoptymistów od szczepionek.

    Jeszcze znalazłem taką ciekawostkę na stronie WHO - widać oni jeszcze
    nie wiedzą, że szczepionki nigdy nie chroniły przed zakażeniem i transmisją:

    The TAG-CO-VAC considers that COVID-19 vaccines that have high impact on
    _prevention_of_infection_and_transmission, in addition to the prevention
    of severe disease and death, are needed and should be developed. Until
    such vaccines are available, and as the SARS-CoV-2 virus evolves, the
    composition of current COVID-19 vaccines may need to be updated, to
    ensure that COVID-19 vaccines continue to provide WHO-recommended levels
    of protection against infection and disease[4] by VOCs, including
    Omicron and future variants

    Czyli już wiedzą, że trzeba updajty szczepionki zrobić (co w sumie nie
    jest zaskoczeniem). Jeszcze ciekawszy jest poprzedni akapit:

    With near- and medium-term supply of the available vaccines, the need
    for equity in access to vaccines across countries to achieve global
    public health goals, programmatic considerations including vaccine
    demand, and evolution of the virus, a vaccination strategy based on
    repeated booster doses of the original vaccine composition is unlikely
    to be appropriate or sustainable.

    Na ile znam angielski to tam stoi napisane że w krótkim i średnim
    okresie, biorąc pod uwagę dostępność szczepionek i zapotrzebowanie
    światowe żeby osiągnąć cele "światowe" oraz fakt mutowania wirusa
    strategia szczepień polegająca na ciągłym podawaniu busterów nie wydaje
    się być właściwa.

    całość
    https://www.who.int/news/item/11-01-2022-interim-sta
    tement-on-covid-19-vaccines-in-the-context-of-the-ci
    rculation-of-the-omicron-sars-cov-2-variant-from-the
    -who-technical-advisory-group-on-covid-19-vaccine-co
    mposition

    Sami tworzycie szurów:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 217. Data: 2022-01-12 21:04:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    No i tu mnie zmylił.

    > Dziwne.

    Racja. Dałem się zmanipulować i poszło :)

    > Znów mieszasz zarażenie i zakażenie.

    To nie ja.

    Gość manipuluje. Powołuje się na jakieś dane o zarażeniach ("połowa
    zarażeń"), po czym płynnie przechodzi do skuteczności szczepionek przed
    zakażeniem...

    Uśpił moją czujność, przyznaję, ale chyba nie oczekujesz, że będę całe
    swoje moce przerobowe angażował do przepychanek słownych z szurami na
    grupie dyskusyjnej.

    Co tylko jeszcze dobitniej pokazuje mechanizmy manipulacji jakimi
    posługują się szury.

    > Generalnie masz rację, z tym że ten pierwszy musi być raczej zakażony a
    > nie zarażony.
    >
    > https://portal.abczdrowie.pl/koronawirus-czym-rozni-
    sie-zarazenie-od-zakazenia

    Czy ja wiem, że musi?

    Ktoś na kogoś kichnął, ten drugi ma teraz w nosie wirusa, jeszcze nie
    jest _zakażony_ (wirus nie zdążył się jeszcze namnożyć :)), ale
    zakręciło go w nosie i połową wirusów podzielił się z kimś innym...

    Teraz drugi i trzeci ma wirusa, wymaz z nosa pokaże, że obaj są
    _zarażeni_, czy są zaszczepieni, czy nie są.
    Statystycznie zarażonych jest 100%.

    Nawet jeśli połowa w tym szpitalu była _zarażona_, to jak to ma
    świadczyć o skuteczności szczepionki?

> [...]
    >
    > Natomiast przed zakażeniem chroni a przynajmniej z jakąś tam
    > skutecznością powinna. Co więcej właśnie ta skuteczność jest badana w

    No i wystarczy, że ta skuteczność będzie większa niż 0.
    To zawsze lepiej niż pewne 0 (jeżeli ktoś nie ma odporności z innych
    powodów, jak to szury mówią "naturalnej").
    Nabyta odporność po przechorowaniu jest lepsza od szczepionki, bo trzeba
    uwzględnić również ryzyko samego przechorowania.

    Szury twierdzą, że odporność dzięki przechorowaniu jest lepsza, niż po
    szczepionce, bo wyższa. Jeśli nawet, to żaden argument. Trzeba być
    debilem żeby chcieć zachorować, aby nabyć odporność.
    No i po przechorowaniu też spada odporność... zachorować drugi raz żeby
    odbudować odporność? Świetny pomysł. Dla tych, co przeszli zachorowanie
    łagodnie, czy nawet bezobjawowo i o tym nie wiedzieli, pod warunkiem
    gwarancji, że kolejne będzie równie łagodne...
    Ci bezobjawowi są szczególnie groźni, bo łażą gdzie popadnie i zarażają
    tych, co nie mają tyle szczęścia - to kolejny argument za szczepionkami.

    Owszem, ta skuteczność szczepionek powinna być większa niż ryzyko zgonu
    po szczepionce. Pytanie brzmi, skoro ryzyko zgonu po szczepionce, czy
    nawet jakichś poważniejszych NOPów, jest na poziomie promila, to jaka
    skuteczność szczepionki jest akceptowalna przez szurów? Dopiero 100%? To
    absurd.
    A po drugie, szury twierdzą, że szczepionki mają chipy i zabijają ludzi
    w celu depopulacji. Więc nawet gdyby miały 100% skuteczności, to i tak
    się nie zaszczepią.
    Z wiarą nie wygrasz. Zawsze znajdą jakąś wymówkę, będą manipulować czym
    się da. Jedni, aby celowo siać dezinformację z różnych powodów, a inni
    żeby uzasadnić swoją wiarę, że szczepionki zabijają w wyniku spisku, ale
    wstydzą się do tego przyznać. Więc kombinują, że niby mają racjonalne
    podstawy pisząc, że "czytali, że ktoś słyszał, że ktoś znalazł jakieś
    badania, że szczepionki są szkodliwe".

    Edukacja i jeszcze raz edukacja. I to od podstaw. Dla większości
    obecnych szurów już nie ma nadziei.
    Boję się, że masa krytyczna została przekroczona i nie wiem co musi się
    stać, żeby zmienić system edukacji, skoro o systemie edukacji (a
    przynajmniej tej publicznej, powszechnie dostępnej) decydują szury.

> [...]
    > nigdy nie chroniły przed zakażeniem to jest już gwóźdź do trumny w
    > której spoczywa aktualnie wiarygodność hurraoptymistów od szczepionek.

    Ale jeżeli szury twierdzą (jw.), że powinna chronić ich przed zarażeniem
    i naukowcy ich oszukali, bo nie chroni, to chyba trochę zmienia sprawę?
    Czy nie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 218. Data: 2022-01-12 21:11:34
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.01.2022 o 21:04, Kviat pisze:

> [...]
    > Nabyta odporność po przechorowaniu jest lepsza od szczepionki, bo trzeba
    > uwzględnić również ryzyko samego przechorowania.

    Korekta:
    Nabyta odporność po przechorowaniu NIE jest lepsza od szczepionki, bo
    trzeba uwzględnić również ryzyko samego przechorowania.

    Bo znowu ktoś się przypierdoli :P

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 219. Data: 2022-01-12 21:56:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To nie ja.
    >
    > Gość manipuluje. Powołuje się na jakieś dane o zarażeniach ("połowa
    > zarażeń"), po czym płynnie przechodzi do skuteczności szczepionek przed
    > zakażeniem...

    Sam już nie wiem do czego się odnosiłeś, bo niby odpowiadasz mi na mój
    post a zostawiasz i odpowiadasz na wcześniejsze cytaty chyba Marcina
    (nie chce mi się śledzić). Jeśli marcina to zapewniam cię, że nie jest z
    niego żaden manipulant. On akurat z obczyzny nadaje, więc
    zarażenie/zakażenie (pewnie na codzień używa angielskiego - jak tam
    będzie "zarażenie") to może być zwykłe niedociągnięcie. Większość ludzi
    przebywających na stałę w polsce tego nie rozróżnia. Włączając ciebie;)

    Reasumując - szczepionki od zawsze chroniły przed zakażeniem w bardzo
    istotny sposób i jest to podstawowe kryuterium ich oceny od zawsze.

    > No i wystarczy, że ta skuteczność będzie większa niż 0.

    Zależy do czego ma wystarczyć. Długofalowo wszystko co nie zapewnia na
    stałę R poniżej jedynki nie starcza.

    > To zawsze lepiej niż pewne 0 (jeżeli ktoś nie ma odporności z innych
    > powodów, jak to szury mówią "naturalnej").

    Nikt temu nie przeczy. Choć w sumie... Jeśli jest przyzerowa to łatwo
    wyobrazić sobie sytuację w której zaszczepieni przekonani o swojej
    ochronie łatwiej się zakażają i zakażają innych. Moim zdaniem właśnie do
    takiej sytuacji się zbliżamy (albo już ją mamy, przynajmniej lokalnie),
    skoro procent zaszczepionych wśród zakażonych jest porównalny z
    procentem zaszczepionych w populacji. To oznacza że w "globalnym" (no
    dobra krajowym) ujęciu rzeczywista skutecznośc szczepionki jest
    przyzerowa a może być i ujemna. Oczywiście należy poptrzeć i pewnie
    okaże się, że jak najbardziej jest sens szczepić grupy szczególnie
    narażone, ale całości populacji już niekoniecznie. I teraz albo trzeba
    to bardzo dokładnie przeanalizować (o co nie posądzam naszych
    rządzących) albo szczepić na pałę wszystkich. No ale wypadałoby to
    wyjaśnić. Bo ktoś powie, że 30 latków nie warto i pewnie będzie miał
    rację. Ktoś inny powie, że skoro nie wiemy to może warto wszystkich jak
    leci i też będzie miał rację. Tylko czemu jednego nazywać szurem a tego
    co chce na chybił trafił wysokiej klasy ekspertem? Rozumiesz problem?

    > Szury twierdzą, że odporność dzięki przechorowaniu jest lepsza, niż po
    > szczepionce, bo wyższa.

    Szczerze - nie interesuje mnie aż tak bardzo co mówią szury, bo jakoś
    nie napadają na mnie w usenecie. W dyskusję (czasem pyskówki) wdaję się
    właśnie z nadmiernymi optymistami, bo dane mówią co innego niż oni i jak
    im zwrócić uwagę, to w końcu mi przypinają łatkę szura. Może dlatego
    szury mnie nie atakują, bo myślą że ja swój;) Zresztą co za przyjemnośc
    okładać się z szurami - podyskutujmy na przynjamniej popularno-naukowym
    poziomie. Przecież nie będę się z jakimś szurami okładał o mikroczipy -
    niby jak miałbym z nimi dyskutować? Z tymże jak jeszcze z pół roku będę
    z wami dyskutował to chyba sam zszurzeję;)

    > Ale jeżeli szury twierdzą (jw.), że powinna chronić ich przed zarażeniem
    > i naukowcy ich oszukali, bo nie chroni, to chyba trochę zmienia sprawę?
    > Czy nie?

    Dlaczego - powinna chronić, bo tak wychodziło w badaniach i taki był cel
    szczepionki? NIe osiągnięto go i trzeba to po prostu jasno powiedzieć a
    nie negować ten oczywisty cel.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 220. Data: 2022-01-13 10:39:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 12.01.2022 o 14:29, Tomasz Kaczanowski pisze:
> [...]

    >https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/30-procent-z
    gonow-to-zaszczepieni-na-czym-polega-tu-manipulacja-

    Zaraz zaraz ... to dlaczego wyszlo 30%, skoro wyjasnione, to chyba
    wiesz?

    Fluktuacja, tendencyjnie dobrany tydzien?
    Inne czynniki?

    >Może przy okazji komuś się rozjaśni, za co są blokowane konta
    >konfederastów.

    No to spojrzmy w TVN na dane z MZ
    15.10 - 40015 zgonow na/z Covid, 816 wsrod zaszczepionych.
    osoby zaszczepione to 2.03% osob zmarlych.

    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/147690095113073
    8690
    31.12 - 61002 zgonow na/z Covid, 6525 wsrod zaszczepionych.

    Roznica
    21 tys zgonow, 5709 wsrod zaszczepionych.
    Mnie wychodzi, ze 25% zmarlych to osoby zaszczepione.
    Ministerstwo podaje, ze 10.69% - juz nie 2% ..

    To komu powinni zablokowac konto?
    Konfederacji, MZ, TVN, Tobie?

    jak popatrzec na ostatni tydzien to juz jest 33%
    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/147400185036615
    2706

    I jeszcze ciekawostka
    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/147690849876400
    9474
    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/147400939830965
    0435

    31.12 2 618 863 zakazenia od rozpoczecia szczepien drugą dawka, w tym
    498 543 wsrod zaszczepionych
    23.12 2 528 067 zakazen, 446 710 wsrod zaszczepionych.

    Wychodzi mi na to, ze w tydzien zarazilo sie 52 tys osob
    zaszczepionych i 39 tys osob niezaszczepionych.

    Przy 21mln osob zaszczepionych, wiec ok 17 mln niezaszczepionych.

    Szczepionki w ogole nie chronią przed zakażeniem?

    To moze choc zmniejszaja zarazliwosc chorego ... ale gdzie tam -
    obecna fala zarazen w UK jest znacznie wieksza niz poprzednie.
    A tam ponoc duzo osob zaszczepionych, i jakos nie pomoglo.

    Ciekawe - nowe lepsze mutacje sa odporne na szczepionke, czy
    faktycznie po 5 miesiacach odpornosc spada ponizej nieszczepionej.
    A moze jedno i drugie - tzn nowe mutacje zafalszowaly/wplynely wyniki
    badan?

    Natomiast trzeba przyznac, ze smiertelnosc w UK znacznie mniejsza w
    tej fali ... szczepionka pomaga?
    No i u nas tez jakby widac, skoro z podobnego poziomu zachorowan
    zaszczepieni maja tylko 30% zgonow.
    No i warto by grupy wiekowe uwzglednic.

    Na razie MZ podjelo srodki zaradcze i nie widze nastepnego tłita z tej
    serii.
    Urlop, czy nie bedzie Konfederacja pluła nam w twarz ...

    >Powrotu do zdrowia życzę.

    Oby nie byl potrzebny :-P

    J.