  • 1. Data: 2006-02-15 23:45:45
    Temat: Pismo
    Od: "mac" <k...@v...pl>

    Witam!

    Czy będąc wezwanym na przesłuchanie w charakterze swiadka musze wyrazic
    zgode na pobranie probek pisma czy moge odmowic i wtedy powinnienem otrzymac
    inne wezwanie (na wezwaniu nie ma o tym ani slowa a poproszono mnie o
    zostawienie probek pisma - generalnie sprawa dotyczy kolizji drogowej wiec
    toche mnie to zdziwilo) ? Ewentualnie prosilbym o link gdzie moge sobie o
    tym poczytac.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-16 00:39:24
    Temat: Re: Pismo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    mac [###k...@v...pl.###] napisał:

> [...]
    > mnie o zostawienie probek pisma - generalnie sprawa dotyczy kolizji
    > drogowej wiec toche mnie to zdziwilo) ? Ewentualnie prosilbym o link

    Ja bym zapytał policjanta do czego mu to jest. A nie pisałeś po
    kolizji jakiegoś odręcznego oświadczenia?

    Generalnie rzecz biorąc nie ma prawnej możliwości zmuszenia Cię do
    złożenia wzorów pisma. W razie odmowy policjant szuka pisma
    bezwpływowego.. Wnioski o wydanie dokumentów, życiorysy w pracy i
    szkole?

  • 3. Data: 2006-02-16 10:01:22
    Od: "mac" <k...@v...pl>

> [...]
    > złożenia wzorów pisma. W razie odmowy policjant szuka pisma
    > bezwpływowego.. Wnioski o wydanie dokumentów, życiorysy w pracy i

    Genralnie to ja nawet bylem tylko pasazerem, a strzelila nas wypasiona
    BMWica i to specjalnie, przy predkosci okolo 30 Km/h wiec tym bardziej dziwi
    mnie probka pisma i to mojego, a probka szla do grafologa ale nie powiedzial
    mi po co zasalaniajac sie dobrem sledztwa.

  • 4. Data: 2006-02-16 17:27:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    mac [###k...@v...pl.###] napisał:

> [...]
    nie
    > powiedzial mi po co zasalaniajac sie dobrem sledztwa.

    Dość oryginalne. Może ktoś inny tam na miejscu coś pisał i mają
    wątpliwość co do autorstwa.