  • 1. Data: 2006-10-17 08:46:31
    Temat: allegro + wyludzenie + oszustwo
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, niedawno zostalem wyrolowany na allegro.
    sprawa wyglada tak:
    wszystko legalnie nic poza aukcja.

    kupilem oslone pod silnik do samochodu od pana X.
    Gdy doszla bylo wszystkko okej lecz mechanik nie mogl jej zalozyc i mowi ze
    jest zla. Dzwonie do pana x mowie jaka sytuacja a on mi wmawia ze jest na
    bank dobra zebym szedl do kogo innego.
    Drugi mechanik to samo twierdzi po czym sam pojechalem na kanal i
    rzeczywiscie ona nie pasuje.
    Miedzyczasie dowiedzialem sie od znajomego ze oslony do benzyny sa 2
    czesciowe.
    Dzwonie do pana z allegro mowie co wiem on nagle przyznaje ze mam racje,
    mowi ze moge ja sobie zatrzymac on m idosle do benzyny.
    Mijaja 2 tygodnie facet nie odzywa sie i mnie zwodzi.
    Po pewnym czasie oferuje mi 50zl i ta oslone co wyslal moge sobie zostawic
    wiec ja mowie ze moze byc ale co ja z nia zrobie?- nie potrzbena mi.
    Kolo mowi zebym mu ja odeslal a on odda kase, tak tez robie. Lecz paczki nie
    pobiera w terminie mowiac ze oslona jest uszkodzona.
    Gdy paczka do mnie wrocila stwierdzilem fakt ze oslona jest cala.
    Podczas tego wszystkiego mowi ze paczki nie odebral z tego powodu i moze mi
    dac 50zl.
    Ja mowie ze moze tak byc, lecz pieniedzy do dzis nie dostalem facet sie nie
    odzywa.

    Co moge w tym wypadku zrobic?
    allegro powiadomilem lecz oni sa malo efektywni,
    czesc korespondencji z facetem mam jakies 2 maile i nic wiecej.

    co robic???????
    niechce mu plazem tego puscic
    pozdrawiam
    dziekuje ze wszelka pomoc i sugestie