  • 1. Data: 2006-10-17 08:48:14
    Temat: Rekojmia i gwarancja
    Od: "sherkan" <s...@o...pl>

    Witam,
    Mam pytanko, nie znam sie dobrze na prawie ale podstawowe rzeczy
    chcialbym znac:
    Rekojmia i gwarancja, kiedy obowiazuje na jaki czas. Jezeli kupie
    przedmiot to w jakich warunkach moge prosic o przedmiot zastepczy i w
    jakich warunkach jesli mi go nie chca wydac moge wynajac identyczny u
    firmy X i przyjsc z rachunkiem do sklepu gdzie kupilem rprzedmiot
    proszac o zwrot kosztow.
    Kiedy lepiej prosic o naprawe/wymiane z tytulu rekojmi a kiedy
    gwaracnji.
    Czy ktos moglby mi wytlumaczyc te kwestie, jesli ktos by mial czas i
    chec wytlumaczenia mi tych kwestii.Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-17 12:11:30
    Temat: Re: Rekojmia i gwarancja
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "sherkan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Witam,
    > Mam pytanko, nie znam sie dobrze na prawie ale podstawowe rzeczy
    > chcialbym znac:
    > Rekojmia i gwarancja

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

    Poczytaj, tam znajdziesz interesujące Cię rzeczy.
    EWa