  • 11. Data: 2006-04-13 09:53:30
    Temat: Re: allegro a paragon
    Od: cyklista <1...@a...net.pl111>

    czemu wszyscy w tym watku upieraja sie ze kazdy prowadzacy DG musi miec
    kase fiskalna i wystawiac paragony, szczególnie w oborice internetowym
    bedzie duzo wiecej firm niz normalnie które nie maja obowiazku
    posiadania kasy fiskalnej wiec i obowiazku wydawania jakichkolwiek
    paragonów,
    natomiast na żądanie kupującego mają obowiązek wystawic FV, ale jesli
    kupujacy takie żądanie zgłosi dopiero po otrzymaniu paczki to ja nie mam
    obowiazku wysyłać mu faktury - po prostu ją wystawiam i informuje ze
    jest do odebrania w siedzibie firmy (ewentualnie moge ją komus wysłać z
    dobrej woli ze względu na wizerunek firmy, albo jak mi ktos wplaci
    pieniądze za przesyłke faktury)

    nawet jak sprzedaje przedmiot prywatnie to musi na zadanie kupującego
    wystawić rachunek lub umowe K-S