  • 1. Data: 2009-03-23 10:36:20
    Temat: alimenty
    Od: "Tata" <r...@w...pl>

    Witam,

    czy wystepując o pdwyżkę alimentów powódka ma prawo zaliczyc do kosztów
    utrzymania małoletniego syna połowę kosztów energi,
    telefonu/internetu/telewizji, telefonu komórkowego i czynszu kiedy
    zamieszkuje w swoim mieszkaniu z konkubentem?

  • 2. Data: 2009-03-23 10:46:18
    Temat: Re: alimenty
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tata" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > telefonu/internetu/telewizji, telefonu komórkowego i czynszu kiedy
    > zamieszkuje w swoim mieszkaniu z konkubentem?

    Jak to połowę?
    Jeśli jest ich trzech to 1/3.

  • 3. Data: 2009-03-23 12:32:59
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 11:46:18 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Jak to połowę?
    > Jeśli jest ich trzech to 1/3.

    Ale te kurwiszony się rozpanoszyły i chciałby jeszcze "alimenty" na
    utrzymanie swojego jebaki, stada guwernantek i "pensji" w wysokości
    średniej klasy autka.

    Autorze .. współczuje Ci że trafiłeś na takie ś...o w przeszłości, i to coś
    jest matką Twojego dziecka.

  • 4. Data: 2009-03-23 15:38:17
    Od: "diablica1" <d...@m...pl>

> [...]
    > telefonu/internetu/telewizji, telefonu komórkowego i czynszu kiedy
    > zamieszkuje w swoim mieszkaniu z konkubentem?

    mógłbyś napisać w jakim wieku jest dziecko?

    diabla1

  • 5. Data: 2009-03-23 16:02:25
    Od: "Tata" <r...@w...pl>

    > mógłbyś napisać w jakim wieku jest dziecko?
    >
    > diabla1

    Mógłbym

    - dwanaście

  • 6. Data: 2009-03-26 17:21:39
    Od: "diablica1" <d...@m...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ale te kurwiszony się rozpanoszyły i chciałby jeszcze "alimenty" na
    > utrzymanie swojego jebaki, stada guwernantek i "pensji" w wysokości
    > średniej klasy autka.

    bardzo sie dziwie, ze ten post. dotarl na te grupe...

    hm

  • 7. Data: 2009-03-26 19:57:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "diablica1" <d...@m...pl> napisał w wiadomości

    > bardzo sie dziwie, ze ten post. dotarl na te grupe...

    A ja się bardzo dziwię, że na niego odpowiadasz i mi gościa z kf wyciągasz.

  • 8. Data: 2009-03-27 05:59:39
    Od: "diablica1" <d...@m...pl>

    > A ja się bardzo dziwię, że na niego odpowiadasz i mi gościa z kf
    > wyciągasz.

    wielu jest na grupie piszacych bzdury jednak takie traktowanie ludzi mnie
    oburza wiec sie nie dziw ... przepraszam, ze wyciagnelam Ci go z ?
    Wyjasnij mi oczywiscie jesli mozesz jak to sie stalo, ze taki post trafil na
    grupe skoro ponoc ktos sprawdza...

    milego dnia