  • 1. Data: 2005-10-19 21:35:40
    Temat: absolwent, student, rezerwista, karta moblizacyjna, cwiczenia
    Od: "tom " <t...@g...pl>

    Witam,

    Moze to nie ta grupa do konca, ale sprobuje :)

    Oto moja historia...;)
    Jestem absolwentem studiow inzynierskich, w zwiazku z tym w ubieglym roku
    zostalem przeniesiony do rezerwy. W tej chwili jestem na 2gim roku
    uzupelniajacych studiow magisterskich. Niedawno dostalem wezwanie z celu
    stawienia sie po odbior karty moblizacyjnej. Stawilem sie, okazalo sie, ze
    chodzi o kilkudnowe cwiczenia rezerwy, w tym przysiege, cokolwiek to znaczy.
    Przedstawilem zaswiadczenie, ze w dalszym ciagu sie ksztalce i wydawalo mi
    sie, ze to sprawe zalatwi, ale po 2-3tygodniach dostalem ponownie list w
    sprawie wreczenia karty moblizacyjnej.

    Dla mnie jest to troche dziwne, ze Wojsko moze mnie w tej chwili zabrac na x
    dni, i to, ze dalej studiuje nie jest dla nich problemem. I wyglada na to, ze
    specjalnie nie moge nic z tym zrobic... Dodatkowo martwi mnie fakt, ze jestem
    zwiazany umowa o dzielo i w momencie, jak mnie zabiora na x dni, to moge sie
    np. nie wywiazac z tematu dziela.

    Czy jestem na 100% skazany na te cwiczenia? Po studiach nie ma problemu, ale
    teraz?

    Pozdrawiam
    Tom