  • 1. Data: 2006-09-12 17:24:12
    Temat: Znizki AC
    Od: "Karola" <k...@p...fm>

    Mialam kolizje drogowa i to nie ja bylam sprawca tylko poszkodowanym.
    Okazalo sie jednak, ze sprawca nie ma OC i bede musiala likwidowac szkode z
    mojego ubezpieczenia AC (auto ubezpieczone w MTU).
    Przy okazji jednak chcialabym zrobic kilka innych rzeczy w aucie -
    przerysowane drzwi, gdzies male wgniecenie itd.
    Rzeczoznawca jednak przy ogledzinach auta powiedzial, ze lacznie bedzie to
    5szkod.
    Czy ktos orientuje sie jak wyglada sprawa z znizkami w takim przypadku - mam
    max znizki na AC a nie chcialabym zeby sie okazalo, ze zglaszajac 5 szkod
    trace je wszystkie.

  • 2. Data: 2006-09-12 17:31:01
    Temat: Re: Znizki AC
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Karola" <k...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > mam
    > max znizki na AC a nie chcialabym zeby sie okazalo, ze zglaszajac 5 szkod
    Znajdź warsztat który zrobi Ci wszystko to co chcesz w aucie za kasę jaką
    dostaniesz za tę stłuczkę lub z niewielką dopłatą.
    Przyciśnij MTU żeby przycisnęło sprawcę oraz fundusz gwarancyjny. Wtedy nie
    stracisz ŻADNEJ zniżki.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 3. Data: 2006-09-13 20:49:53
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    Karola napisał(a):
> [...]
    > max znizki na AC a nie chcialabym zeby sie okazalo, ze zglaszajac 5 szkod

    nie naprawiaj w żadnym wypadku z ac tylko najpierw skontaktuj się z
    funduszem gwarancyjnym
    a tak wogóle to zrób w/g kosztorysu szkodę wypłać sobie kasę
    a z warsztatem umów sie osobno to jeszze coś obkroisz adam