  • Data: 2005-10-07 07:44:22
    Temat: Zaswiadczenie o zarobkach na rozprawe rozwodowa
    Od: "jk" <...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W trakcie sprawy rozwodowej moja malzonka poprosila sad, bym dostarczyl
    zaswiadczenie o zarobkach z mojej nowej pracy.
    W tejze pracy podpisalem klauzule o zakazie ujawniania wysokosci zarobkow.
    Jak mam wobec tego postapic? Czy moge nie wyrazic zgody na dostarczenie tego
    dokumentu sądowi? A jeżeli muszę, to czy mogę zaznaczyć, że jest to
    wyłącznie do wiadomości sądu a nie strony, i w tym momencie sąd nie
    udostępni tych informacji drugiej stronie?