    From: "Magda K." <m...@w...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zaniżanie składek ZUS, ustalenie wynagrodzenia - help!!
    Date: Wed, 16 Mar 2005 20:26:50 +0100

    Witam,
    po odejściu z ostatniej pracy zachorowałam.
    Były pracodawca 4 krotnie zaniżał moje wynagrodzenie, wypłacając mi
    większość kasy do reki.
    Zaniżał również składki ZUS i efekt jest taki, że zasiłek nie wystarcza mi
    na leki.
    Zatelefonowałam wiec do szefa , prosząc o korekty deklaracji za ostatnie 3
    m-ce ( o tyle czasu chodzi) abym mogła otrzymywać wyższy zasiłek chorobowy .
    Sądząc z tonu rozmowy on pewnie dobrowolnie tego nie zrobi.
    Napisałam więc oficjalne żądanie korekty do kadr, grożąc pozwem do Sadu o
    ustalenie wysokości pensji (mam świadków) i podwójne listy płac.
    Co jeszcze mogę zrobić, aby go przymusić do szybkiego wyrównania składek???
    Wdzięczna za rady
    Magdalena