  • 61. Data: 2006-01-21 23:01:52
    Temat: Re: Zakłócanie spokoju - mieszkanie w bloku
    Od: Dominik<i...@w...pl>

    Witam,
    czytajac powyzsze posty odczulem wrazenie jak by to dotyczylo mojej osoby.
    Po wprowadzeniu się do bloku gosc o ok. 30 lat starszy zaczał smarowac donosy
    na moje 3 letnie dziecko jakoby biega w butach, ze mam kilka dzieci na dziko, (nie
    zameldowanych)hałasy i pewnie znacznie wiecej bzdur(pism do spoldzielni nie
    widzialem) Przerabialem juz rade osiedla, policje, straz miejska parokrotnie. Klient
    obrazil moją rodzine tyle razy, ze jak bym byl "łysym" to pewnie odwdzięczył bym
    mu sie ręcznym tłumaczeniem. Raz nawet chcial mnie zastraszyc swoimi kolesiami.
    Przez te kilka lat dawałem sobie na luz ale kolejne pismo ze spoldzieli ze znowu
    mam cos wyjasniac uwazam za naduzycie. Kazdy w pionie slyszy cos z
    innych "apartamenow" i tylko dlatego ze sąsiadka z góry glosno szczytuje do glowy
    by mi nie przyszlo aby opisywac do administracji z racji "szkodliwych" immisji. Lub
    co gorsze pukac w kaloryfer co jest u mnie częstą praktyką w 10 piętrowym
    slamsie. Do czasu jak sobie nie poszukam nowego gniazdka owe zjawisko musze
    przecierpiec. Czy jednak domów z betonu nie dotyczą normy akustyki budowlanej
    nakazującej administratorowi budynku odpowiednie wygłuszenie kondygnacji ?
    Doczekałem sie zwrotu za wymiane stolarki okiennej to może istnieje sposób na
    zwrot funduszy ze spoldzielni za montaz podwieszanych sufitów, pływającej
    podłogi i korkowych ścian ? Taki gest dla swietego spokoju mógłbym wykonac pod
    warunkiem refundowania kosztów ze spoldzielni.

    -> http://usenet.pomocprawna.info