  • 1. Data: 2005-08-19 17:35:17
    Temat: Za wycieraczką samochodu....
    Od: "Jendrek" <J...@h...krakow.pl>

    mandat od Strazy Miejskiej za nieprawidlowe parkowanie. Jaką ma moc prawną i
    do jakiego czasu mogą mnie scigac? Dzieki za info, pozdrowienia dla
    grupowiczów. Jendrek

  • 2. Data: 2005-08-19 18:26:31
    Temat: Re: Za wycieraczką samochodu....
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Jendrek napisał(a):
    > mandat od Strazy Miejskiej za nieprawidlowe parkowanie. Jaką ma moc prawną i
    > do jakiego czasu mogą mnie scigac? Dzieki za info, pozdrowienia dla
    > grupowiczów. Jendrek

    a wiesz, ze nie zaczyna sie postwo w temacie i konczy w tresci?

    NSA orzekl ze sposob doreczenia jest nieprawidlowy.

    Scigac moga chyba 2 lata.
    Moc prawna ma olbrzymią

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 3. Data: 2005-08-19 18:30:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jędrek" <J...@h...krakow.pl> napisał w wiadomości
    > mandat od Straży Miejskiej za nieprawidłowe parkowanie. Jaką ma moc
    prawną i
    > do jakiego czasu mogą mnie ścigać? Dzięki za ino, pozdrowienia dla
    > grupowiczów. Jędrek

    Tyle razy już było. to nie mandat, tylko wezwanie. możesz się nie
    zgłosić, co zaskutkuje tym, ze wezwą właściciela pojazdu. Potem
    ewentualnie dopiero wskazanego przez niego kierującego w chwili
    popełnienia wykroczenia. Ponieważ mogą siez tym kramem nie wyrobić w
    30 dni, więc już nie skończy się z mandatem, tylko sprawą w sądzie
    grodzkim, za która zapłacisz. Ale iść nie musisz faktycznie.

  • 4. Data: 2005-08-19 18:31:09
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Jędrek" <J...@h...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > prawną i

    > Tyle razy już było. to nie mandat, tylko wezwanie.

    Skąd wiesz ?

  • 5. Data: 2005-08-19 18:43:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd wiesz ?

    Bo na mandacie musi być podpis ukaranego. Zakładam, ze Strażnik tego
    podpisu nie sfałszował. Jeśli nie ma tam podpisu, to nie jest również
    mandat, tylko bezwartościowy kawałek kartki papieru z napisem
    "mandat".

  • 6. Data: 2005-08-20 10:56:47
    Od: "User of Internet" <u...@n...pl>

    jaki mandat? zwiał go wiatr albo przed chwilą jakieś dziecko zabrało

  • 7. Data: 2005-08-20 11:19:43
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    20.08.2005 # 11:56:47, User of Internet napisał:

    > jaki mandat? zwiał go wiatr albo przed chwilą jakieś dziecko zabrało

    Tudzież nie zwróciłeś uwagi - potargałeś myśląc, że to jakaś reklama :P.
    Ale kombinacje :P.
    --
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-08-21 19:15:57
    Temat: Re: Za wycieraczk? samochodu....
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Jendrek" <J...@h...krakow.pl> napisał:

    >mandat od Strazy Miejskiej za nieprawidlowe parkowanie
    Mandat zazwyczaj SM wręcza, a ukarany go przyjmując podpisuje.
    Za wyciaraczka nie zostawia se mandatu!

    Artur Golański

  • 9. Data: 2005-08-25 23:16:26
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > podpisu nie sfałszował. Jeśli nie ma tam podpisu, to nie jest również
    > mandat, tylko bezwartościowy kawałek kartki papieru z napisem

    a mandat zaoczny? ;)

    KG