  • Data: 2009-09-07 17:04:05
    Temat: Wziąłem udział w loterii bez mojej wiedzy i zgody?
    Od: Marek Małachowski <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem dzisiaj kolejny wyszukany spam w telefonie. Ten mnie jednak
    już trochę zaniepokoił, to zaczyna się od "Dziękujemy za udział w
    Loterii 150 BMW'.

    Jestem pewien, że nie brałem udziału w żadnej loterii. I że w żaden
    sposób nigdy nie wyraziłem zgody na udział w loteriach. Wnioskuję
    więc, że ktoś wziął w niej udział w moim imieniu.

    Do kogo powinienem zgłosić zawiadomienie? Jak na mój gust to już jest
    większe przegięcie, niż tylko naruszenie ustawy o świadczeniu usług
    drogą elektroniczną....

    PS. Poniżej w tym SMS jest napisane "Teraz możesz za darmo zmienić
    sygnał oczekiwania na połączenie. Slij [...]. Abo 2zl/mies. Reg:
    orange.pl"

    Czy takie sprawy zglasza sie do prokuratury/policji/uokik ? Chcę coś z
    tym zrobić jak dla mnie to już zaszło za daleko, gdy "zaufana" firma
    pisze "za darmo" a pozniej wybieg typu "abo 2zl/mies" co po polsku
    przeciez nic nie znaczy....