  • 1. Data: 2003-05-23 10:48:00
    Temat: Wysylanie SMSowych spwamow na tel. w IDEI
    Od: "gregor" <g...@W...z.pl>

    Witam

    Mam ten problem od poczatku, gdy mam tel. w tej sieci, chociaz wysylalem
    juz ok 5. majli z prosba o usuniecie mojego nr tel. z listy nawet dostalem
    odpowiedz:

    "Witam,
    jezeli nie chce Pan otrzymywac korespondencji mailowej prosze o numer
    telefonu a zablokujemy ja."

    Czego nie zrobili od poczatku wejscia w zycie ustawy
    http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/409_u.htm, mam dosc dostawania spamu
    na tel, nie poto wykupowalem go w abonamencie zeby dostawac niechciane
    wiadomosci. I tu moje pytanie, gdzie mam sie zglosic aby moc wyciagnac
    konsekfencje prawne wobec operatora ? I czy przysluguje mi jakies prawo do
    odszkowowania ? (slyszalem, ze jest max. wyplacane 5 tys. zl osobie
    poszkodowanej). Chcociaz mam gdzies te pieniadze a zalezy mi na tym aby nikt
    nie wysylal do mnie nie chcianych wiadomosci.

  • 2. Data: 2003-05-23 13:37:40
    Temat: Re: Wysylanie SMSowych spwamow na tel. w IDEI
    Od: "Szymon Piasecki" <piasecki@_nospam_.helios.domdata.com>

    Użytkownik "gregor" <g...@W...z.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam ten problem od poczatku, gdy mam tel. w tej sieci, chociaz
    wysylalem
    > juz ok 5. majli z prosba o usuniecie mojego nr tel. z listy

    Zadzwon do BOK to zablokuja. W moim przypadku wystarczyło "tylko" piec
    takich rozmow. Za kazdym razem informowano mnie, ze usluga zostala
    wylaczona. Ostatni raz poprosilem o nr faxu na ktory mam wyslac reklamacje i
    chyba poskutkowalo, bo spamu z nr 7xxx juz nie dostaje.
    Generalnie dobrze jest miec przygotowane przed rozmowa numery z ktorych
    dostales spam, date i godzine. Na tej podstawie daja ponoc sygnal firmom
    marketingowym, ze "na ten numer spamu juz nie wysylamy".

    pozdrawiam
    Szymon

  • 3. Data: 2003-05-24 12:12:14
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > telefonu a zablokujemy ja."
    >
    > Czego nie zrobili od poczatku wejscia w zycie ustawy
    [...]
    Ja mam tel. w Idei na abonament i chyba z tydzień po wejści uustawy
    wysłali mi SMSa, że jeśli chcę otrzymywać informacje o promocjach, to
    mam gdzieśtam wysłać SMSa.
    Oczywiście nie zroiłem tego i od tamtej pory wysyłają tylko info o
    wysokości rachunku, czyli jest git.

    chester

    --
    "Jedynie ci kochankowie mogą o sobie zapomnieć, którzy niedostatecznie
    się kochali, by się znienawidzić." (Ernest Hemingway)