  • 1. Data: 2003-05-23 10:37:27
    Temat: slub-papiery
    Od: "Beata:-)" <b...@g...pl>

    Witam!
    moj facet jest rozwodnikiem, niestety nie ma zadnego papierku na to( on lubi
    wszystko wyrzucac)
    Planujemy w tym roku slub cywilny, gdzie ubiegac sie o ten papierek
    rozwodowy? w sadzie w miescie zamieszkania, czy w sadzie w ktorym byla
    rozprawa rozwodowa?
    dziekuje
    Beata

  • 2. Data: 2003-05-23 19:48:00
    Temat: Re: slub-papiery
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > Planujemy w tym roku slub cywilny, gdzie ubiegac sie o ten papierek
    > rozwodowy? w sadzie w miescie zamieszkania, czy w sadzie w ktorym byla

    Jeśli ten "papierek" to wyrok orzekający o rozwodzie, to jego odpis otrzymasz
    wyłącznie w sądzie przed którym toczyła się sprawa.

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 3. Data: 2003-05-24 08:03:56
    Temat: Odp: slub-papiery
    Od: "Nicki" <n...@i...pl>

    Użytkownik Beata:-) <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:baktj8$3tg$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > Planujemy w tym roku slub cywilny, gdzie ubiegac sie o ten papierek
    > rozwodowy? w sadzie w miescie zamieszkania, czy w sadzie w ktorym byla

    A jesteś pewna, że rzeczywiście JEST ROZWODNIKIEM ?? ;) (sorki, żartowałam)

    Sąd powinien informacje o rozwodzie przesłać do USC w którym było zawarte
    małżeństwo - wystarczy zwrócić się do tego USC z prośbą o wydanie odpisu
    aktu małżeństwa, na którym znajdzie się adnotacja o zakończeniu małżeństwa.

    pozdrawiam

    Nicka

  • 4. Data: 2003-05-24 19:05:01
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > moj facet jest rozwodnikiem, niestety nie ma zadnego papierku na to( on lubi
    > wszystko wyrzucac)

    Oczywiście wiesz, że "papierek" z waszego ślubu też może kiedyś wyrzucić.

    mer