  • 1. Data: 2006-04-22 12:01:37
    Temat: Wyrok za zachaczenie lusterkiem
    Od: "t1" <t...@p...com>

    Witam ,

    Chodzi mi o możliwe lub orzeczone (w podobnych przypadkach) wyroki za za
    zachaczenie lusterkiem pieszego (pomijam szczegóły). Pieszy doznał
    uszczerbeku na zdrowiu powyżej 7 dni (zwichnięcie nogi).
    I tutaj proszę o podanie dwóch wersji:
    - z dobrowolnym poddaniem się karze kierowcy (propozycja prokuratora)
    - po osądzeniu winy przez sąd

    thx

  • 2. Data: 2006-04-22 14:10:24
    Temat: Re: Wyrok za zachaczenie lusterkiem
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "t1" <t...@p...com> napisał w wiadomości

    > zachaczenie lusterkiem pieszego (pomijam

    Nie wiem jak orzekaja sady w IV RP, ale ja bym za takie zachaczenie zasadzil
    100 godzin lektury slownika ortograficznego jezyka polskiego.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2006-04-23 18:40:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    t1 [###t...@p...com.###] napisał:
    > Witam ,
    > Chodzi mi o możliwe lub orzeczone (w podobnych przypadkach) wyroki
    za za
    > zahaczenie lusterkiem pieszego (pomijam szczegóły)

    A te szczegóły są najistotniejsze. Bez tego, to nie ma sensu próbować
    wymyślać spodziewanej kary.

    Generalnie zazwyczaj przy dobrowolnym poddaniu się karze jesteś w
    stanie wytargować o wiele korzystniejsze orzeczenie.