  • 1. Data: 2013-10-13 16:09:36
    Temat: Wyrok - a kiedy zapłata
    Od: Mariuzek <m...@o...eu>

    Witam
    Przyszedł mi wyrok ( jakieś duperele - wykroczenie - ze mam zapłacić 300
    zl + 80 zł kosztów sądowych)
    W piśmie nie ma żadnego numeru konta itd, czy mam czekać na
    uprawomocnienie sie wyroku czy jak, bo nie miałem nigdy z sądami stycznosci.
    I mam pytanie, te 300 zł to idzie na skarb Panstwa czy do tej osoby
    która mnie zgłosiła.
    Acha sprawa NIE BYŁA z powodztwa cywilnego, ale od osoby prywatnej.(
    sprawa początkowo prowadzona przez Policje, pozniej Policja przekazała
    sprawe do sądu )
    ps. nie płaciłbym tego tylko odwoływał tylko szkoda zachodu, wiec wole
    zapłacić

  • 2. Data: 2013-10-13 16:28:38
    Temat: Re: Wyrok - a kiedy zapłata
    Od: Mariuzek <m...@o...eu>

    Tzn zle napisalem, osoba nie wniosła sprawy z powodztwa cywilnego tylko
    na policje, a pozniej sad

  • 3. Data: 2013-10-13 22:23:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariuzek" napisał w wiadomości
    >Przyszedł mi wyrok ( jakieś duperele - wykroczenie - ze mam zapłacić
    >300 zl + 80 zł kosztów sądowych)

    Rozumiem ze wydany w trybie nakazowym.

    >W piśmie nie ma żadnego numeru konta itd, czy mam czekać na
    >uprawomocnienie sie wyroku czy jak, bo nie miałem nigdy z sądami
    >stycznosci.

    Czekac, a potem przyjdzie wlasciwe pismo.

    >I mam pytanie, te 300 zł to idzie na skarb Panstwa czy do tej osoby
    >która mnie zgłosiła.
    >Acha sprawa NIE BYŁA z powodztwa cywilnego,

    Czyli jak rozumiem sprawa jest karna, to grzywna na skarb panstwa.

    >ale od osoby prywatnej.( sprawa początkowo prowadzona przez Policje,
    >pozniej Policja przekazała sprawe do sądu )
    >ps. nie płaciłbym tego tylko odwoływał tylko szkoda zachodu, wiec
    >wole zapłacić

    A moze jednak nie szkoda.
    Co to za sprawa ? Cos zlego komus zrobiles ?
    Bo potem moze przyjsc wezwanie do sprawy cywilnej, i nie koniecznie na
    300 zl sie skonczy.

    J.

  • 4. Data: 2013-10-14 09:09:29
    Od: Mariuzek <m...@o...eu>

    > A moze jednak nie szkoda.
    > Co to za sprawa ? Cos zlego komus zrobiles ?
    > Bo potem moze przyjsc wezwanie do sprawy cywilnej, i nie koniecznie na
    > 300 zl sie skonczy.

    A jemu pozniej przyjdzie że "przyznałem" sie do winy i zapłaciłem ??