eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypowiedzenie umowy poleconym › Wypowiedzenie umowy poleconym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Beer" <b...@n...gazecie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypowiedzenie umowy poleconym
    Date: Wed, 23 Jan 2008 10:23:41 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <fn7157$552$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-176-100.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1201080297 5282 87.205.176.100 (23 Jan 2008 09:24:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jan 2008 09:24:57 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: be_er
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:512616
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Pod koniec grudnia wysłałem do dostawcy usług internetowych pismo (pocztą,
    poleconym) "wypowiadające" umowę.
    Obowiązuje mnie (zgodnie z umową) miesięczny okres wypowiedzenia.
    Pismo wysłałem pod dwa adresy:
    jeden to adres firmy, z którą podpisywałem umowę (taki widnieje na pieczęci
    na umowie);
    drugi to adres, pod który firma się przeniosła (wiem o tym jedynie ze zmiany
    adresu widniejącego na fakturach; nie wiem, czy powinno sie tworzyć jakiś
    aneks do umowy, nie wiem, czy powinienem byc jakoś oficjalnie poinformowany
    o tym fakcie).
    Pismo wysłane pod adres pierwotny (pierwszy) zostało 'odbite' - poczta
    przyniosła zwrot.
    Drugi - Bóg raczy wiedzieć. Minęło 3 tygodnie i cisza.

    Jak dalej postępować?
    Telefonicznie mogę sobie "pogadać do woli" - nic potem nie udowodnię, że
    cokolwiek ustalaliśmy. Jak się facet uprze, może mówić, że nie wiedział o
    wypowiedzeniu, że nic do niego nie dotarło.
    Jaką drogą iść, żeby doprowadzić do zerwania (wypowiedzenia) umowy?
    Czy zamiast poleconego, powinienem był wysłać "za zwrotnym potwierdzeniem
    odbioru"? (czy jakoś tak...)

    Dzięki z góry za podpowiedzi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1