  • 1. Data: 2011-03-13 23:21:32
    Temat: Wynajem garazu - eksmisja
    Od: "MarkX" <hk@.pl>

    Wynajmuje garaz - legalnie. Najemca nie placi mi od 2 miesiecy. Jaka jest
    procedura eksmisji takiego lokatora? Dodam, ze bez "wlamania" sie nie
    obejdzie. Gosc zgubil klucze. I co z rzeczami, ktore znajde w garazu?

    MarkX

  • 2. Data: 2011-03-13 23:38:22
    Temat: Re: Wynajem garazu - eksmisja
    Od: "MarkX" <hk@.pl>

    Dodam, ze bylem u tego czlowieka w domu, zona rozlozyla rece (nawet nie
    wiedziala, ze maz wynajmuje garaz) i powiedziala mi, ze nie jestem pierwszy
    z jakims roszczeniem i jak raczy sie pojawic to ona przekaze, a tak wogole
    to zrobilas rozdzielnosc majatkowa.

    pozdrawiam
    MarkX

  • 3. Data: 2011-03-14 06:49:37
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.03.2011 00:21, MarkX pisze:
    > Wynajmuje garaz - legalnie. Najemca nie placi mi od 2 miesiecy. Jaka jest
    > procedura eksmisji takiego lokatora? Dodam, ze bez "wlamania" sie nie
    > obejdzie. Gosc zgubil klucze. I co z rzeczami, ktore znajde w garazu?

    Ummm... Lokatora?? On w tym garażu mieszka??

  • 4. Data: 2011-03-14 09:40:16
    Od: "MarkX" <hk@.pl>

    najemcy..............

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ilkdq1$adb$1@inews.gazeta.pl...

  • 5. Data: 2011-03-14 10:58:03
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    A czy któraś ze stron wypowiedziała już skutecznie umowę najmu??

    -----

  • 6. Data: 2011-03-14 14:00:01
    Od: "MarkX" <hk@.pl>

    Nie.
    Nie wiem od czego zaczac, zeby to mialo rece i nogi

  • 7. Data: 2011-03-14 14:29:09
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.03.2011 15:00, MarkX pisze:
    > Nie.
    > Nie wiem od czego zaczac, zeby to mialo rece i nogi

    Zacznij od pisania po kolei, a nie do góry nogami.

  • 8. Data: 2011-03-14 15:58:44
    Od: "MarkX" <hk@.pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ill8nm$bj7$1@inews.gazeta.pl...

    > Zacznij od pisania po kolei, a nie do góry nogami.

    Ok. Wysle polecony za potwierdzeniem odbioru. Co jezeli nie zostanie
    odebrany? Czy wypowiedzenie bedzie skuteczne?

    MarkX

  • 9. Data: 2011-03-14 19:29:22
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    Od napisania i wysłania najemcy 'Wezwania do zapłaty' (wzory znajdziesz) na
    adres jaki masz wskazany w umowie najmu i w sposób jaki masz zapisany w tej
    umowie najmu.
    Dla celów dowodowych najlepiej poleconym, ale nawet uczciwy człowiek
    przegrywa w PRL-bis z tzw. PUP-PP i opierdalającym się listonoszem.
    Możesz dostarczyć to wezwanie np. osobiście, znów dla celów dowodowych
    najlepiej przy jakichś świadkach.

    -----

  • 10. Data: 2011-03-15 08:16:08
    Od: "MarkX" <hk@.pl>

> [...]
    > przegrywa w PRL-bis z tzw. PUP-PP i opierdalającym się listonoszem.
    > Możesz dostarczyć to wezwanie np. osobiście, znów dla celów dowodowych

    Witam ponownie.
    Sytuacja troche sie zmienila. Gosc sie zjawil, ma przyniesc kase dzis
    wieczorem. Zakladajac, ze sie zjawi chce mu wreczyc wypowiedzenie tak czy
    inaczej. Dostanie do podpisania. Pytanie, co jezeli gosc nie opusci garazu w
    wyznaczonym terminie? Mam prawo otworzyc garaz i na smietnik?

    pozdrawiam
    MarkX