  • 1. Data: 2003-02-20 10:07:15
    Temat: Wymeldowanie
    Od: "Pejter" <p...@i...pl>

    Witam !

    Moja sprawa przedstawia się następująco. Wymeldowałem się wczoraj z mojego
    aktualnego miejsca zamieszkania ponieważ obecnie jestem zameldowany w
    Niemczech. Z pracy się jeszcze nie zwolniłem zrobię to w poniedziałek dając
    wypowiedzenie. Miła pani w urzedzie miasta i gminy wbiła mi do ksiązeczki
    wojskowej ze jestem skreslony z ewidencji.
    Zastnawiam się nad taką sprawą. Otórz WKU teraz wie ze mnie w kraju nie ma.
    Co może sie stac jezeli ja nadal pracowalbym w mojej firmie a zameldowany
    bylbym w Niemczech ?Czy ktos może to odkryc ?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2003-02-20 20:05:08
    Temat: Re: Wymeldowanie
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Pejter" <p...@i...pl> pisze w

    dobry patent na WKU, a tak se mysle mozesz teraz wynjac jakies mieszkanie
    i mieszkac w Polsce? Tak zeby miec zameldowanie w Niemczech. Przeciez jak
    mieszkasz w hotelu to sie nie "meldujesz" Fajnie by bylo miec zameldowanie
    w Niemczech a mieszkac w Polsce normalnie.

    --
    huski
    h...@i...pl