  • 21. Data: 2010-02-20 11:06:32
    Temat: Re: Wydanie lokalu - problem
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Bartosz pisze:

    > Tak, zapłatę już otrzymał. Dlatego od dwóch tygodni tankuje
    > i nie może się zabrac za wyprowadzkę.
    >
    > To jest wersja optymistyczna.
    > Pesymistyczna jest taka, że wszystko było z rozmysłem, a po podpisaniu aktu
    > not. poleciał do urzędu miasta i się tam z powrotem zameldował.

    Meldunek jest czynnoscia administracyjna i nie ma nic do prawa wlasnosci
    - a dopóki tam mieszka, to powinien byc zameldowany. Wymeldowac mozesz
    go nawet bez jego zgody - wiec nie tutaj jest problem.

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 22. Data: 2010-02-22 07:08:52
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (19.02.2010 23:11), .B:artek. wrote:

    > Nie trzeba, list jest dupochronem jakby twierdził, że on był gotów, ale
    > się nie pojawiliście. Sąd powinien nadać klauzulę aktowi nawet bez
    > poleconego.

    I ja bym się w polecone nie bawił, tylko od razu dążył do jak
    najszybszej egzekucji. Ryzyko to pewnie jakieś koszta sądowe lub
    egzekucji - znacząco niższe w porównaniu z wartością mieszkania.

    p. m.

  • 23. Data: 2010-02-22 08:26:29
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Bartosz" <n...@c...spamu> napisał
    > Co w przypadku jeżeli by był zameldowany? Czy wtedy eksmisja go obejmuje?

    Meldunek nie ma nic do rzeczy. Kompletnie.

  • 24. Data: 2010-02-22 08:30:21
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 20 Feb 2010 09:44:17 +0100, Krzysztof Jodłowski napisał(a):

    > A do tego jeszcze niechciany lokator może się trafić
    > na jakiś czas.

    Wszystko wskazuje na to, że już się trafił. I to, co można zrobić w takim
    wypadku, opisywano już na tej grupie dostatecznie wiele razy - nie ma
    sensu powtarzać.

  • 25. Data: 2010-02-22 09:12:51
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Wszystko wskazuje na to, że już się trafił. I to, co można zrobić w takim
    > wypadku, opisywano już na tej grupie dostatecznie wiele razy - nie ma
    > sensu powtarzać.

    a mozna np. pojsc do ZE lub ZG z aktem notarialnym i kazać im odlaczyc prad
    i gaz?
    pozdrawiam, wromek

  • 26. Data: 2010-02-22 11:35:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    wromek pisze:

    > a mozna np. pojsc do ZE lub ZG z aktem notarialnym i kazać im odlaczyc prad
    > i gaz?

    A jesteś stroną umowy o dostawę tych mediów?

  • 27. Data: 2010-02-22 15:38:23
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    wiadomości news:4b826bf3@news.home.net.pl...

    > A jesteś stroną umowy o dostawę tych mediów?

    w sumie mozna pojsc i zglosic, ze sie chce podpisac z nimi umowe na
    podstawie tytulu prawnego do lokalu ale najpierw ich poprosic o wylaczenie
    bo poprzedni uzytkowanik juz ten tytul utracil. gwarantuje, ze sie tym
    zainteresują (sprawdzone).

    pozdrawiam, wromek