  • 1. Data: 2004-01-08 18:19:13
    Temat: Wspolwlasnosc samochodu
    Od: "Krzys" <w...@n...pl>

    Co lepiej zrobic ??
    Jestem wspolwlascicielem samochodu i chce go miec w calosci - co lepiej
    kupic polowe od wspolwlasciciela czy zeby przekazal mi pozostala czesc w
    darowiznie ( umowa darowizny na polowe samochodu byla zawarta w listopadzie
    2003 roku)

  • 2. Data: 2004-01-08 19:45:03
    Temat: Re: Wspolwlasnosc samochodu
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzys" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    czesc w
    > darowiznie ( umowa darowizny na polowe samochodu byla zawarta w

    Rozumiem ze chodzi Ci o zaplacenie jak najnizszego podatku ? Jesli tak
    to wazne jest kto jest tym drugim wspolwlascicielem.

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 3. Data: 2004-01-08 20:55:44
    Od: "Krzys" <w...@n...pl>

    > Rozumiem ze chodzi Ci o zaplacenie jak najnizszego podatku ? Jesli tak
    > to wazne jest kto jest tym drugim wspolwlascicielem.

    Ja jestem drugim wspolwlascicielem

  • 4. Data: 2004-01-08 21:50:51
    Od: "gREG" <g...@d...gda.pl>

    Krzys wrote:

    > Ja jestem drugim wspolwlascicielem

    w takim razie kto jest tym pierwszym? :)

    --
    /\/ gREG

  • 5. Data: 2004-01-09 17:59:44
    Od: "Krzys" <w...@n...pl>