  • 1. Data: 2004-01-08 17:24:02
    Temat: kupno - sprzedaż - pytania
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

    Mam pytania związane z kupnem - sprzedażą auta.
    Sprzedaję auto znajomemu, spisujemy umowę i co dalej.
    1. Ile kupujący ma czasu na zgłoszenie w skarbowym
    2. Ile czasu na przerejestrowanie auta
    3. jeżeli opłacone jest przeze mnie OC. czy musi on auto ubezpieczać od
    nowa, tym razem na swoje konto (mam zniżki itp.)
    4. Czy muszę w wydziale komunikacji wyrejestrować auto - ile mam na to
    czasu?
    5. Czy jest coś na co należy zwrócić szczególną uwagę przy sporządzaniu
    umowy, mam standardowy wzór umowy?
    Z góry dziękuję za pomoc
    JO