  • 1. Data: 2004-07-20 09:04:40
    Temat: Współwłaściciel samochodu a komornik
    Od: "T." <cutetime_NOSPAM@_NOSPAM_o2.pl>

    Jestem wspolwlascicielem samochodu osobowego. Wlasciciel tego samochodu moze
    byc scigany przez komornika o pewne naleznosci. Czy w tym przypadku komornik
    moze zajac ten samochod nawet gdy ja jestem wspolwlascicielem?

  • 2. Data: 2004-07-20 11:30:27
    Temat: Re: Współwłaściciel samochodu a komornik
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 11:04:40 +0200, T. naskrobał(a):

    > Jestem wspolwlascicielem samochodu osobowego. Wlasciciel tego samochodu moze
    > byc scigany przez komornika o pewne naleznosci. Czy w tym przypadku komornik
    > moze zajac ten samochod nawet gdy ja jestem wspolwlascicielem?

    tak - ale sprzeda bez twojej zgody tylko część ułamkową art 846 KPC.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-07-21 16:30:57
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > tak - ale sprzeda bez twojej zgody tylko część ułamkową art 846 KPC.

    moze bedzie probowal, ale kto kupi cos takiego?

    pozdr.
    marcin