  • 1. Data: 2016-03-22 18:59:21
    Temat: Wprowadzic kare smierci za handel i posiadanie materialów wybuchowych.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak wyżej.

  • 2. Data: 2016-03-22 19:20:44
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Hemik zrobić bombę z tego co masz w domu.
    Wsadzisz za to do ciupy każdą gospodynię domomową?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2016-03-22 19:33:19
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-03-22 o 18:59, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak wyżej.
    Jako dzieciak mieszałem saletrę z cukrem pudrem, pakowałem do kapsli i
    wziuuuuu - pięknie latały. Niewiele więcej potrzeba, żeby rozrzucić
    paczkę gwoździ w promieniu kilkudziesięciu metrów. Wiedziałbyś to,
    gdybyś na lekcjach chemii starał się zrozumieć co pani mówi :->

    Maciek

  • 4. Data: 2016-03-22 19:45:30
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/22/2016 12:59 PM, ąćęłńóśźż wrote:
    > Jak wyżej.

    I noży kuchennych.

  • 5. Data: 2016-03-22 19:58:23
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> pisze:
    > Jak wyżej.

    Czyli TY jesteś za wyjściem z "postępowej Europy" co nawet Breivika nie
    skazała na karę śmierci i "równaniem do Białorusi"? :-)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik

    --
    A. Filip
    Grzeczności oczekuje się od ludzi, woni od kwiatu. (Przysłowie hinduskie)

  • 6. Data: 2016-03-22 20:11:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-22 o 19:20, Stokrotka pisze:
    > Hemik zrobić bombę z tego co masz w domu.
    > Wsadzisz za to do ciupy każdą gospodynię domomową?

    Wy tu se jaja robicie a unia europejska wydała dyrektywę że w domu nie
    wolno posiadać większych ilości wody np. utlenionej czy innych
    składników mogących posłużyć...
    Mało tego Polska już wdrożyła zgodne przepisy i nie był to pomysł
    oszołomów dążących do udręczenia, szpiegowania i ucisku obywatela
    pokroju piździelców (chyba tak się to pisze ;-) )
    To jaka teraz będzie europejska POprawność polityczna? W którą stronę
    naciągana? :-)

  • 7. Data: 2016-03-22 21:16:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2016 18:59:21 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Jak wyżej.

    Ale z ciebie dupek. Wsadzę ci do kieszeni/bagażnika parę deko TNT z
    jakiegoś niewybucha i zadenuncjuję :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2016-03-23 03:40:38
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 03/23/2016 03:45 AM, witek wrote:

    > I noży kuchennych.

    No, wiele krajów jednak zabrania nosić noże publicznie.

    Np. w Japonii nie wolno mieć przy sobie noża z ostrzem powyżej 6 cm, pod
    groźbą kary 2 lat więzienia / ok. 12000 zł (w przeliczeniu).

    Podobnie jest we Włoszech, Wielkiej Brytanii i wielu innych krajach.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 9. Data: 2016-03-23 07:02:00
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 22.03.2016 o 18:59, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak wyżej.

    A jeśli kupię Coca Colę i paczkę Mentosów to dostanę karę śmierci?
    Nie wspominam już o rolniku wiozącym furmanką worek Polifoski z GS-u :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 10. Data: 2016-03-23 07:06:59
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 03/23/2016 03:02 PM, Wiesiaczek wrote:

    > A jeśli kupię Coca Colę i paczkę Mentosów to dostanę karę śmierci?

    Oczywiście!

    > Nie wspominam już o rolniku wiozącym furmanką worek Polifoski z GS-u :)

    Niestety "uzdrowicieli" świata / Polski z prostymi, bezbolesnymi
    receptami jest mnóstwo, a jeszcze więcej ludzi im wierzy...

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com