  • 61. Data: 2012-06-09 17:50:43
    Temat: Re: Wolontariat na euro
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m" <m...@g...com>

    > Jeżeli chcesz wyrównać, uproporcjonalnić te ryzyka, to trzebaby żeby
    > pracownicy wnieśli swój majątek w biznes pracodawcy, inaczej mówiąc -
    > stali się jego akcjonariuszami i żyli z dywidendy.
    >
    > Myślę że znakomita większość pracowników nie chciałaby tego,

    Dobrze kręcącego się interesu ??? Jestem pewien, że dokładnie odwrotnie, tj
    każdy pracownik chciałby mieć udziały w takim interesie. Co więcej,
    angażując się w pracę dokładnie to osiągają. Płacą czasem przeznaczonym na
    pracę i dostają stosowne dywidendy. Jak dywidendy przestają im wystarczać to
    likwidują interes...

  • 62. Data: 2012-06-09 17:53:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Odpowiada w jakim sensie? Prosty przyklad: decyzja pracownika wpedza
    > firme w klopoty - kto ponosi odpowiedzialnosc?

    Za co ? Dobrze zarządzana firma nie upada z powodu jednego pracownika bo go
    zwalnia nim zagrozi jej funkcjonowaniu. Kto odpowiada ?

  • 63. Data: 2012-06-09 21:35:43
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    już wiem o co chodzi, radykalni działacze PO zrobią wszystko, żeby tak
    ukierunkować przyjezdnych, aby PiS nie zarobił ani grosza na masówce...
    nie-pra-wdaż?

  • 64. Data: 2012-06-09 21:51:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "gierrro" <g...@g...pl>

    > Ktoś komuś każe?
    > Rozumiesz słowo "niewolnictwo"?

    Noooo ... to dostań się do pracy na euro a nie wolontariatu

  • 65. Data: 2012-06-10 07:40:15
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-06-09 17:44, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > No dobrze, ale ... czy w takim razie można pracować za połowę
    > minimalnego wynagrodzenia ? No bo ... jeśli za jedno można i za żadne
    > można to ...
    Zgodnie z prawem pracodawca ma obowiazek placic przy umowie o prace
    okreslona minimalna place.
    Ja bym to nazwał rozbojem. Okradaniem pracodawcy przez państwo.

  • 66. Data: 2012-06-11 08:41:42
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > No dobrze, ale ... czy w takim razie można pracować za połowę
    > minimalnego wynagrodzenia ? No bo ... jeśli za jedno można i za żadne

    Można, ale nie na umowę o pracę, czyli jeśli nie będziesz pracownikiem,
    możesz pracować i za ćwierć tego wynagrodzenia

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 67. Data: 2012-06-11 11:08:21
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 8 Cze, 23:26, "realista" <r...@i...the.net> wrote:
    > Użytkownik "gr" <j...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:18d25537-9e36-4005-b03a-e0a0c4e2f940@
    d6g2000vbe.googlegroups.com...

    > Ty chyba nie wiesz co to jest wolontariat, a co to jest bycie ciężkim
    > kretynem uznającym się za wolontariusza euro.
    > To może ja otworzę firmę i będę "zatrudniał" wolontariuszy? Zgłaszasz się
    > pierwszy rozumiem?

    Ja nie napisałem o tym o czym ty piszesz

  • 68. Data: 2012-06-11 21:58:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    realista wrote:
> [...]
    > kretynem uznającym się za wolontariusza euro.
    > To może ja otworzę firmę i będę "zatrudniał" wolontariuszy? Zgłaszasz

    jak będziesz organizował imprezę masową o podobnej albo nawet troszkę
    mniejszej randze to myśle że spokojnie uda ci sie znaleźć wielu
    wolontariuszy.