    From: Gaxx <gelo555NOSPAM@No_Spam.megapolis.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU, a szanse na ominiecie ?
    Date: Tue, 02 Jan 2007 23:08:51 +0100

    Roger napisał(a):

    > A, zapomnialem dodac iz wezwanie przyszlo listem zwyklym (NIE POLECONYM) rownie
    > dobrze moglo do mnie nie dotrzec i po terminie w ktorym mam sie stawic zadzwonie i
    > poinformuje iz chcialbym stanac przed kolejna komisja wojskowa poki jestm jeszcze
    > w Polsce bo za jakis czas znow wyjezdzam za granice i mnie nie bedzie ....

    witam,

    nic sie nie stanie jak nie pójdziesz, wyślą ponowne też pewnie zwykłym
    następnie poleconym. Za 10 dni to masz iść do WKU? czy do jednostki?
    jeśli podpisałeś kartę powołania to pozamiatane, jeśli nie to złóż
    wniosek o ponowną komisje lekarską ze względu na znaczne pogorszenie
    stanu zdrowia od czasu poprzedniej komisji. A i pamiętaj że nie wymigasz
    się przed wojskiem wyjazdem za granice.

    --
    pozdrawiam
    Gaxx