  • 1. Data: 2011-12-08 14:51:35
    Temat: Uzasadnienie wyroku apelacyjnego KPC
    Od: mati <m...@g...com>

    Mam prośbę o informację, czy trzeba składać wniosek o uzasadnienie
    wyroku apelacyjnego w postępowaniu cywilnym?
    I jaka jest opłata jeśli trzeba wnosić o uzasadnienie?

    Jak wygląda kasacja (termin) oraz czy można wystąpić o pełnomocnika z
    urzędu do złożenia kasacji ze względu na sytuację materialną i kiedy
    wystąpić o takiego pełnomocnika, czy po odebraniu uzasadnienia?

    serdeczne dzięki,

  • 2. Data: 2011-12-09 07:43:34
    Temat: Re: Uzasadnienie wyroku apelacyjnego KPC
    Od: mati <m...@g...com>

    On 8 Gru, 15:51, mati <m...@g...com> wrote:
    > Mam prośbę o informację, czy trzeba składać wniosek o uzasadnienie
    > wyroku apelacyjnego w postępowaniu cywilnym?
    > I jaka jest opłata jeśli trzeba wnosić o uzasadnienie?

    doszukałem się, że w przypadku odrzucenia apelacji trzeba składać
    wniosek o uzasadnienie wyroku Art. 387 KPC

    Natomiast jak z opłatą od takiego wniosku?

> [...]
    > urzędu do złożenia kasacji ze względu na sytuację materialną i kiedy
    > wystąpić o takiego pełnomocnika, czy po odebraniu uzasadnienia?

    Jak w przypadku kasacji gdy nie stać mnie na adwokata a jest przymus
    żeby kasację sporządzał adwokat lub radca?