  • Data: 2003-09-21 11:40:47
    Temat: Usterka jak w TVN
    Od: "HUSYT" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zepsuła mi sie pralka.
    Zadzwoniłem do dilerskiej firmy która to naprawia zgłaszając taki
    fakt i podając jako przyczyne zużucie łożysk tocznych na wale bębna.
    Za dwa dni zjawił sie facet który wykonał rzut oka na ww. sprzęt
    i polecił dostarczyc pralke do warsztatu firmy na własny koszt. Za
    zuzucie wzroku kazał sobie zapłacic 29 zł. Odmówiłem zapłaty i
    podziękowałem za usługę niczego nie podpisując.

    Czy ktoś już miał takie przypadki.

    Czy firma ma prawo rządać zapłaty nie wykonując żadnej pracy?