  • 1. Data: 2021-10-13 16:51:40
    Temat: Upierdliwy sąsiad
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Mam sąsiada, który składa na mnie donosy, za to, że wyrównałem poziom
    zakupionej działki budowlanej do jego poziomu. Miałem kontrolę z gminy na
    wiosnę (brak nieprawidłowości), teraz na tej działce robiłem podjazd (były
    wywrotki z kruszywem) i sąsiad złożył kolejny donos (mam zawiadomienie o
    kolejnej kontroli).

    Czy złamię prawo jak na tej posesji postawię baner z napisem "mój sąsiad
    na mnie donosi, masz podobne problemy? - pisz na maila k...@g...pl"
    ze strzałką wskazującą o którego sąsiada mi chodzi (tekst i adres może
    ulec zmianie, ale będzie o podobnym wydźwięku).

    Dowiedziałem się, że nie tylko ja mam z nim problemy i tym banerem chcę:
    1. zawstydzić sąsiada
    2. skontaktować się z innymi, którym zatruwa życie

    PS. Nie da się z nim dogadać. Dwa lata temu uzgadniałem z nim zakres
    podnoszenia terenu, oznaczyliśmy na ogrodzeniu docelowy poziom - a na
    wiosnę tego roku (przy kontroli) powiedział mi, że on nigdy z tym się nie
    zgadzał - żona mu kazała wyrazić zgodę (ja z jego żoną na ten temat nie
    rozmawiałem).

    TG

  • 2. Data: 2021-10-13 18:38:36
    Temat: Re: Upierdliwy sąsiad
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.10.2021 o 16:51, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> [...]
    > robiłem podjazd (były wywrotki z kruszywem) i sąsiad złożył kolejny
    > donos (mam zawiadomienie o kolejnej kontroli).

    To są najgorsze problemy i zrób wszystko, by zerwać tę spiralę. To jak
    taplanie się z se świnią w błocie. po pewnym czasie dochodzisz do
    wniosku, że świni nie chodzi o wygranie z Tobą, tylko o taplanie się w
    błocie.

> [...]
    > wydźwięku).
    >
    > Dowiedziałem się, że nie tylko ja mam z nim problemy i tym banerem
    Ja bym przeszedł po sąsiadach, a nie stawiał bannera. Jeśli faktycznie
    jest to jakiś konfliktowy sąsiad i uda Wam się uzbierać więcej takich
    nieuzasadnionych zawiadomień, to najpierw bym z nim w kilka osób
    porozmawiał, a jak to nie pomoże, to złożył wspólnie zawiadomienie o
    stalkingu. Może to go nieco uspokoi.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-10-13 21:38:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ostatnio na jakimś sklepie osiedlowym (nie moim) widziałem 'ogłoszenie o pracę'
    nakłaniające do wysyłania siwi ze zdjęciami i z
    kontaktem na końcu 'ruchacztrawel@..... . ....'.

    -----