  • 1. Data: 2007-03-05 11:25:17
    Temat: Udzial w drodze a sluzebnosc
    Od: Danek <d...@g...com>

    Witam,

    Jestem na etapie formuowania zapisow w umowie kupna-sprzedazy dzialki.
    Droge dojazdowa do dzialki, ktora planuje kupic - stanowi dzialka, ktora
    sprzedajacy wydzielil ze swojego gruntu (wydzielona droga ma swoj numer
    ewidencyjny).
    Jak sformuowac w umowie zapis umożliwiający mi przeciagniecie
    droga mediow, wykonanie nawierzchni oraz przyszla ich konserwacje.
    Taki zapis aby w przyszlosci nikt nie mogl mnie blokowac.

    Czy lepiej byc wspolwlascicelem drogi, czy ustanowic sluzebnosc?

    ***

    Z gory dziekuje za informacje.

    Pozdrawiam Danek