  • 1. Data: 2004-03-31 17:36:53
    Temat: Uczelnia żąda ksera umowy z bankiem
    Od: Anna Idzik <aniai_usun_to@i_to_o2.pl>

    Witam
    Chciałam podać na uniwersytecie swój numer konta, na które ma wpływać
    stypendium. /Pani z okienka/ zażądała ksera umowy z bankiem. Czy
    słusznie? Dlaczego mam pokazywać komuś moją własną umowę? Chyba powinna
    uwierzyć na słowo, że to moje konto?

    Pozdrawiam
    Anna Idzik
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na strony www:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

  • 2. Data: 2004-03-31 19:59:38
    Temat: Re: Uczelnia żąda ksera umowy z bankiem
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Anna Idzik <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> napisał:

    >/Pani z okienka/ zażądała ksera umowy z bankiem.
    >Czy słusznie?
    IMHO nie. Napisz oświadczenie (najlepiej do działu księgowości lub
    kwestury [istnieje taka ? za moich czasów była]) wraz z kopią dla
    ciebie, iż z dniem .... prosisz o przekazanie stypendium na numer ...
    swojego konta bankowego i tyle. To ty ponosisz odpowiedzialność za
    ewentualne mylne podanie konta.

    Artur Golański

  • 3. Data: 2004-04-01 00:28:18
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Anna Idzik" <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> wrote in message
> [...]
    > stypendium. /Pani z okienka/ zażądała ksera umowy z bankiem. Czy
    > słusznie? Dlaczego mam pokazywać komuś moją własną umowę? Chyba powinna

    Napisz pismo i zanies do księgowości.
    Uprzejmie proszę od dnia xxxx o przelewanie całości mojego styeandium na
    konto nr xxx prowadzonym w banku yyy,
    i się podpisz.
    Panie chcą mieć papierową podkładkę z numerem konta, gdy się okazało, że
    ktoś się rąbnął w cyferkach.