  • 21. Data: 2009-07-10 13:46:09
    Temat: Re: Uciążliwy sąsiad.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h37fjk$igs$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A kto się będzie z prymitywem szarpał i zniżal do jego poziomu?

    nikt ci sie nie kaze z nim szarpac, wyjdziesz na odswiezajacy poranny spacer
    i tyle ;)

  • 22. Data: 2009-07-10 14:02:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    neelix pisze:

    > lat i jest to przypadek chama. Na rozmowę z bucem nie mam ochoty. On
    > potrafi wrócić do domu 22:30, 23:30, o 2-giej i zagrać na całą okolicę.
    > A ile potrzeba by się obudzić? Wystarcza 2 minuty takiego łupania, by
    > pobudzić ludzi. Wiem, że za noc można go jaskoś udupić, ale jak
    > zawalczyć o spokój w dzień?

    Dokładnie tak samo, jak w nocy - paragraf z KW działa przez całą dobę ;)

    Ale najpierw jednak spróbuj zwrócić uwagę - może sobie nie zdaje sprawy?

  • 23. Data: 2009-07-10 14:17:26
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > W ten sam sposób. Nie ma czegos takieg jak cisza nocna.
    > jest zakłocanie spokoju i obowiązuje 24 godziny na dobę.
    > Wezwać znajomego policjanta niech mu za każdym razem rąbnie po stówie to
    > mu w koncu na benzynę braknie

    Właśnie matoł(bo to jest matoł) myśli, że w dzień to mu wszystko wolno, a ja
    jestem przekonany, że nie wszystko. Dzielnicowy powiedział, żeby go nagrać.
    Nagrać dyktafonem z telefonu żaden problem, ale przy dowodach sprawa pewnie
    idzie do sądu. Tylko co nastąpi w sądzie? Dyktafon nie łyka basów, bo służy
    raczej do nagrywania mowy, a nie muzyki. Nie odzwierciedli w pełni tego co
    się dzieje. Będę sądził się z gnojem kilka lat czy od razu mu przypieprzą, a
    może uniewinnią? Można by spróbować skrzyknąć sąsiadów, którym to
    przeszkadza, ale na wieść o sądzie wycofaja się rakiem. Kara finansowa na
    pewno by podziałała, no ale zanim dotrze policjant(może nawet pieszo) to on
    już może nie hałasować. No i jak zwykle będzie się tłumaczył, że on taki
    "biedny" po tym wypadku(co mu wpier...lili), że on może słabo słyszy, bo
    zawsze kanalia wije się jak piskorz, by uniknąć odpowiedzialności.

    neelix

  • 24. Data: 2009-07-10 14:19:55
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > No to wyjść i siekierą potraktowac jego zestaw audio w samochodzie...
    >
    > może chłop się czegoś nauczy...

    Tego muła nic nie nauczy. Sąsiadka powiedziała po tym jak mu wpier..., że to
    jest k... nie do zaj.... nia. :-) Uśmiałem się po pachy.
    neelix

  • 25. Data: 2009-07-10 14:30:48
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:b8uji6-8iv.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Dokładnie tak samo, jak w nocy - paragraf z KW działa przez całą dobę ;)
    >
    > Ale najpierw jednak spróbuj zwrócić uwagę - może sobie nie zdaje sprawy?

    To jest przypadek na którego może podziałać jedynie prawo oma: nie wychodź
    do takiego bez łoma. I po co mnie to? Powie mi spier... taki owaki i co mu
    wtedy zrobię? No chyba, że gnoja w tym momencie nagram, ale jak to mówia nie
    ruszaj g... bo śmierdzi.

    neelix

  • 26. Data: 2009-07-10 17:30:18
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Macie jakiś paragraf i metodę na przygłupiastego sąsiada, który zamontował
    > sobie kolumny w samochodzie i godzinami katuje ludzi hałaśliwą prymitywną
    > muzyką?

    Zbij mu reflektory. Zaplaci pare mandatow za niemanie swiatel
    (niech sie na cos przyda taa ustawa) to sie uspokoi.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 27. Data: 2009-07-10 17:32:24
    Od: r...@m...com

    > Zbij mu reflektory. Zaplaci pare mandatow za niemanie swiatel
    > (niech sie na cos przyda taa ustawa) to sie uspokoi.

    Reflektorami nie przeszkadza społeczeństwu, jak coś mu zniszczyć to radio w
    samochodzie, głośniki i wzmacniacz, jak kupi nowe, to znów to samo.

  • 28. Data: 2009-07-10 18:18:11
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 16:17:26 +0200, neelix napisał(a):

> [...]
    > raczej do nagrywania mowy, a nie muzyki. Nie odzwierciedli w pełni tego co

    I pozostaje kwestia dowiedzenia że takie nagranie dotyczy konkretnie tego
    gościa i jego samochodu, a nie np. to nagranie jakiegoś koncertu.

    > Będę sądził się z gnojem kilka lat czy od razu mu przypieprzą, a
    > może uniewinnią?

    A dlaczego mają Ciebie uniewinnić?
    Popełniłeś coś?

    --
    AMD Phenom II X4 940 Black Edition 3000@3650MHz || Gigabyte GA-MA790GP-DS4H
    ATI Radeon HD3300 (DirectX10) 128MB DDR3 1333MHz || Zalman ZM600-HP (600W)

  • 29. Data: 2009-07-10 19:42:45
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 10 Lip, 16:30, "neelix" <a...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomościnews:b8uji6-8iv.ln1@ncc1701.lechistan.com.
    ..

> [...]
    > wtedy zrobię? No chyba, że gnoja w tym momencie nagram, ale jak to mówia nie

    no to zbuduj EMP z aparatu fotograficznego z lampa i odpal kolo
    samochodu. Jemu przestanie tylko grac.

  • 30. Data: 2009-07-10 19:49:16
    Od: r...@m...com

    ..

    > no to zbuduj EMP z aparatu fotograficznego z lampa i odpal kolo
    > samochodu. Jemu przestanie tylko grac.

    Wolne żarty.

    EMP z pobliskiego pioruna to może tak, ale nie z aparaciku zasilanego dwoma
    paluszkami...

    Już prędzej CB z anteną kierunkową i ze 300W dopał.