  • 1. Data: 2008-01-08 12:23:09
    Temat: Ubezpieczyciel próbuje wyłudzić odemnie składkę oc - HELP
    Od: k...@o...pl

    Witam i proszę o poradę.

    Sytuacja wygląda tak. Pod koniec marca stałem się posiadaczem samochodu
    ubezpieczonego w firmie X (póki co nie podaję nazwy, przyjdzie na to czas).
    Poprzedni właściel miał umowę ubezpieczenia OC w tejże firmie do 27 kwietnia.
    Samochód przerejestrowałem i 25 kwietnia pojechałem do Biura Ubezpieczeniowego
    (multiagencja) celem zawarcia nowego OC. Wybrałem korzystniejszą ofertę w
    firmie Y. Do firmy X zostało przy mnie przesłane faxem wypowiedzenie przeze
    mnie umowy OC wraz z kopią umowy kupna-sprzedaży auta. Zawarłem ubezpieczenie w
    firmie Y od 28 kwietnia i żyłem sobie spokojnie... Tymczasem 16 października
    (!) firma X przysyła do mnie zawiadomienie listem poleconym, że w związku z
    niewypowiedzeniem umowy jestem u nich ubezpieczony i żądają zapłaty składki w
    wysokości 1070 zł! W przeciwnym razie sprawe skieruja... bla, bla. No to ja
    grzecznie im odpisuję jak wyglądała sytuacja, kiedy wysłałem wypowiedzenie,
    skąd zostało wysłane, że jest w razie co kopia z potwierdzeniem nadania do
    wglądu itp. Czekam sobie na odpowiedź z ich strony, a tym czasem parę dni temu
    zamiast odpowiedzi przychodzi do mnie zawiadomienie od firmy windykacyjnej Z w
    tejże sprawie! Czyli firma X zamiast ustosunkować się do moich wyjaśnień
    sprzedała rzekomą należność do firmy windykacyjnej Z! A firma windykacyjna
    wiadomo - staszy sądem. Co robić?

    Pozdr.
    Krzyś Cz.

  • 2. Data: 2008-01-11 09:13:14
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > tejże sprawie! Czyli firma X zamiast ustosunkować się do moich wyjaśnień
    > sprzedała rzekomą należność do firmy windykacyjnej Z! A firma windykacyjna
    > wiadomo - staszy sądem. Co robić?

    Czekać na wezwanie do sądu.

    Jeśli będą cię nękać to złozyc zawiadomienie do prokuratury "o nękaniu"
    własnie ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/