  • 1. Data: 2009-01-19 09:06:39
    Temat: Trzecie samobójstwo w sprawie Olewnika
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Zadziwiające, że to już trzeci oskarżony, na którym popełniono
    samobójstwo... eeee... tzn. chciałem powiedzieć - który popełnił
    samobójstwo.
    http://wiadomosci.onet.pl/1899680,11,item.html
    Chyba nikt rozsądny nie uwierzy w to. Ale skoro nie ma dowodów,
    nie ma sprawy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 2. Data: 2009-01-19 14:44:26
    Temat: Re: Trzecie samobójstwo w sprawie Olewnika
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Mordowalski wierzy.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-01-19 15:33:02
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 10:06:39 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Chyba nikt rozsądny nie uwierzy w to.

    No jak, przecież to logiczne. Zabójca z zimną krwią bije i morduje
    człowieka, ukrywa jego zwłoki, pastwi się nad ciałem, a potem... przychodzi
    chwila refleksji... łamie mu się psychika... i samobójstwo gotowe ;>>

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-01-19 16:07:27
    Od: ".Artur." <mc_artur{no_spam}@op.pl>

    666 pisze:
    > Mordowalski wierzy.
    > JaC
    >

    > -----

    chyba nikt rozsądny nie wierzy w "układ"

    Polska to dziwny kraj - sami nierozsądni

    http://www.sobczak.art.pl/album/mikrokomiks/slides/s
    obczak-420.html

  • 5. Data: 2009-01-19 17:13:29
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    > Zadziwiające, że to już trzeci oskarżony, na którym popełniono samobójstwo

    Trzeba szybko posłać po osła Paligłupa, żeby coś wymyślił i przykrył innym
    tematem. Przecież teraz mamy cud gospodarczy i to tak nie wypada.

    Słyszałem, że facet wyjątkowo brutalnie się zsamobójstwował. Dziwne, że ci
    wszyscy peerelowscy specjaliści od umarzania postępowań w sprawie samych
    naturalnych zgonów, którzy wciąż pracują w prokuraturze, nie zrobili jeszcze co
    trzeba.

    mariano